silje123 Skrevet 11. juni 2018 #41 Skrevet 11. juni 2018 Jeg hadde blitt kåt av å sett begge ex damene mine blitt pult i stykker!! 😁
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #42 Skrevet 11. juni 2018 Vi er to damer og har noen ganger bedt med oss tredjekvinne. Det er mykt og fint. Anonymkode: 5a749...a11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #43 Skrevet 11. juni 2018 Okiii, jeg blir kåt av denne tråden. - Kvinne. Anonymkode: 026ee...d0a 1
Gjeddde Skrevet 11. juni 2018 #44 Skrevet 11. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okiii, jeg blir kåt av denne tråden. - Kvinne. Anonymkode: 026ee...d0a Blir du ? 😊😊digg a.
Hottrio Skrevet 11. juni 2018 #45 Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere menn noengang i den stemningen at dere også gjør seksuelle ting med mannen som knuller kona? Anonymkode: f23d3...27b Det er det nok mange menn som fantaserer litt om ja. Å prøve ut litt biseksuelle fantasier 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #46 Skrevet 11. juni 2018 2 minutter siden, Hottrio skrev: Det er det nok mange menn som fantaserer litt om ja. Å prøve ut litt biseksuelle fantasier 😊 Ville gjeeerne sett kjæresten min suge en annen mann :))))) Anonymkode: 026ee...d0a 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. juni 2018 #47 Skrevet 11. juni 2018 Jeg liker også tanken på to menn. Fikk nesten eksen min med på det engang, hadde funnet en mann som var med på det også. Men nei, plutselig trakk kjæresten seg 😋 Har hatt trekant med to menn, men de vil jo bare holde på med meg og ikke med hverandre. Hadde vært så deilig å sett to menn holde på med hverandre Får ikke kjæresten min i dag heller med på det, han vil ha meg for seg selv Han vil heller ikke ha hatt ei kvinne med i sexakten og jeg respekterer jo det
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juni 2018 #48 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville gjeeerne sett kjæresten min suge en annen mann :))))) Anonymkode: 026ee...d0a Det vet jeg kjæresten min også vil.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #49 Skrevet 12. juni 2018 Dama mi har snakket mye om å prøve sex med en kvinne, siden hun angret på at det ikke ble noe den ene gangen hun hadde sjans i ungdommen. Siden hun drømte om sex med en kvinne så spurte hun meg om jeg noengang hadde tenkt tanken på å prøve noe med en mann. Det kom litt som lyn fra klar himmel, men tror egentlig at det hadde vært spennende og ikke bare la han leke med henne. Anonymkode: 70da3...57a
Hottrio Skrevet 12. juni 2018 #50 Skrevet 12. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville gjeeerne sett kjæresten min suge en annen mann :))))) Anonymkode: 026ee...d0a Sexy!!!! 😍
Gjest lillemy36 Skrevet 12. juni 2018 #51 Skrevet 12. juni 2018 Jeg hadde det også slik når jeg var i forhold 😂😂😂 jeg ble kjempe kåt av tanken på å se kjæresten min pule ei annen dame hehehe.... følte meg temmelig unormal og har gjort det frem til jeg leste her nå at det jammen meg var «flere av meg» hehe men nei, begge de jeg hr hvert i forhold med så dumt på meg når jeg sa jeg ville at de skulle ha sex med andre dmaer mens jeg så på.... de sa de ikke skjønte poenget med og være i forhold da .... sant nok, men er jo det med at du vil se den du elsker i action med en annen, kjenne på følelsene og kåtheten over og se den du elsker mest koser seg med en annen deilig dame ... ble faktisk litt små kåt bare av og skrive om det nå 😂 selvom jeg er singel ...
Hottrio Skrevet 12. juni 2018 #52 Skrevet 12. juni 2018 42 minutter siden, Alina82 skrev: Jeg hadde det også slik når jeg var i forhold 😂😂😂 jeg ble kjempe kåt av tanken på å se kjæresten min pule ei annen dame hehehe.... følte meg temmelig unormal og har gjort det frem til jeg leste her nå at det jammen meg var «flere av meg» hehe men nei, begge de jeg hr hvert i forhold med så dumt på meg når jeg sa jeg ville at de skulle ha sex med andre dmaer mens jeg så på.... de sa de ikke skjønte poenget med og være i forhold da .... sant nok, men er jo det med at du vil se den du elsker i action med en annen, kjenne på følelsene og kåtheten over og se den du elsker mest koser seg med en annen deilig dame ... ble faktisk litt små kåt bare av og skrive om det nå 😂 selvom jeg er singel ... Men hva med en ekstra mann da? Ville du ha likt å se kjæresten din prøve ut litt "kos" sammen med en annen mann?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #53 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, Alina82 skrev: Jeg hadde det også slik når jeg var i forhold 😂😂😂 jeg ble kjempe kåt av tanken på å se kjæresten min pule ei annen dame hehehe.... følte meg temmelig unormal og har gjort det frem til jeg leste her nå at det jammen meg var «flere av meg» hehe men nei, begge de jeg hr hvert i forhold med så dumt på meg når jeg sa jeg ville at de skulle ha sex med andre dmaer mens jeg så på.... de sa de ikke skjønte poenget med og være i forhold da .... sant nok, men er jo det med at du vil se den du elsker i action med en annen, kjenne på følelsene og kåtheten over og se den du elsker mest koser seg med en annen deilig dame ... ble faktisk litt små kåt bare av og skrive om det nå 😂 selvom jeg er singel ... Du er/var ikke redd for at han ville like å pule denne andre damen bedre enn deg da? At hun var finere og trangere for eksempel? Anonymkode: 70da3...57a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #54 Skrevet 12. juni 2018 9 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg liker også tanken på to menn. Fikk nesten eksen min med på det engang, hadde funnet en mann som var med på det også. Men nei, plutselig trakk kjæresten seg 😋 Har hatt trekant med to menn, men de vil jo bare holde på med meg og ikke med hverandre. Hadde vært så deilig å sett to menn holde på med hverandre Får ikke kjæresten min i dag heller med på det, han vil ha meg for seg selv Han vil heller ikke ha hatt ei kvinne med i sexakten og jeg respekterer jo det Har snakka med dama om dette som du skriver om her. Men jeg er ikke typen som trekker meg fra en utfordring da. Når hun var gravid med dattera vår så tok vi gravidbilder som akt. Var jeg som fikk henne med på og ta bilder i Evas drakt. Hun derimot tvilte på alt jeg kom til å bli med på bildene uten klær, men det måtte jeg jo bare. Kan jo ikke være dårligere enn henne. Så fotografen tok bilder i kanskje en liten time av oss der begge var klissnakne og jeg nesten hele tiden hadde en halvstiv til helt stiv en. Anonymkode: 70da3...57a
Gjest lillemy36 Skrevet 12. juni 2018 #55 Skrevet 12. juni 2018 10 timer siden, Hottrio skrev: Men hva med en ekstra mann da? Ville du ha likt å se kjæresten din prøve ut litt "kos" sammen med en annen mann? Ehh nei!
Orientalsk Skrevet 12. juni 2018 #56 Skrevet 12. juni 2018 19 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg liker også tanken på to menn. Fikk nesten eksen min med på det engang, hadde funnet en mann som var med på det også. Men nei, plutselig trakk kjæresten seg 😋 Har hatt trekant med to menn, men de vil jo bare holde på med meg og ikke med hverandre. Hadde vært så deilig å sett to menn holde på med hverandre Får ikke kjæresten min i dag heller med på det, han vil ha meg for seg selv Han vil heller ikke ha hatt ei kvinne med i sexakten og jeg respekterer jo det Døvt
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #57 Skrevet 12. juni 2018 20 timer siden, Gjeddde skrev: Blir du ? 😊😊digg a. Jeg blir også kåt hehe💧💧💧 Anonymkode: 54a72...e6e
Elaine Marley Skrevet 13. juni 2018 #58 Skrevet 13. juni 2018 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #59 Skrevet 13. juni 2018 Ja, kanskje. Jeg har fortalt henne at jeg blir tent av tanken på at hun har sex med andre menn Anonymkode: 5866e...c01
silje123 Skrevet 13. juni 2018 #60 Skrevet 13. juni 2018 Alle menn her kan knulle ex dama mi.. Da hadde jeg blitt SKIKKELIG kåt!! 😁 Men sørg for at dere knuller henne i filler... 😍😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå