AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #21 Skrevet 16. juni 2016 Dette er det som tenner meg mest av alt. Hvorfor er ikke så lett å si, men noe av forklaringen er at min nåværende kjæreste ikke kommer når jeg knuller henne, og at hun helt klart har plass til en større og grovere penis enn min. Vi har ved noen anledninger hatt trekant med en som var velutrustet, han sa selv at hans var 19 cm lang og 15 cm rundt, og det tviler jeg ikke på. Å se denne mannen trenge inn i henne, og høre og se hennes respons på denne store penisen var vanvittig opphissende. Ettersom hun har en dyp vagina, og blir skikkelig våt, var det ikke lenge før han kunne knulle henne hardt og bestemt. Det var ingen tvil om at hun nøt dette . Etter at han hadde knullet henne lenge, tok jeg henne. Tror faktisk aldri jeg har kjent henne så våt og hoven som da, og jeg var bristeferdig av kåt skap. ... Anonymkode: 671c1...70f 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #22 Skrevet 16. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som har denne fantasien og lever den ut... Praktiserer dere et "åpent forhold" (hvor både han og hun får full frihet), eller det kun ene partneren som har friheten? Har hun/han full frihet, eller må den andre partneren "godkjenne"/ gi klart signal. Anonymkode: 9aeda...991 Det er jeg som plukker ut hvem som skal knulle henne. Jeg knuller ingen andre enn henne. Anonymkode: 82860...fe8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #23 Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som plukker ut hvem som skal knulle henne. Jeg knuller ingen andre enn henne. Anonymkode: 82860...fe8 Gjør hun dette alene? Eller er du tilstede? (som tilskuer eller deltager)? Anonymkode: 9aeda...991
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #24 Skrevet 16. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør hun dette alene? Eller er du tilstede? (som tilskuer eller deltager)? Anonymkode: 9aeda...991 Ser på, har sex med henne etterpå, opptil flere ganger det første døgnet. Anonymkode: 82860...fe8
Silje97 Skrevet 16. juni 2016 #25 Skrevet 16. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er det som tenner meg mest av alt. Hvorfor er ikke så lett å si, men noe av forklaringen er at min nåværende kjæreste ikke kommer når jeg knuller henne, og at hun helt klart har plass til en større og grovere penis enn min. Vi har ved noen anledninger hatt trekant med en som var velutrustet, han sa selv at hans var 19 cm lang og 15 cm rundt, og det tviler jeg ikke på. Å se denne mannen trenge inn i henne, og høre og se hennes respons på denne store penisen var vanvittig opphissende. Ettersom hun har en dyp vagina, og blir skikkelig våt, var det ikke lenge før han kunne knulle henne hardt og bestemt. Det var ingen tvil om at hun nøt dette . Etter at han hadde knullet henne lenge, tok jeg henne. Tror faktisk aldri jeg har kjent henne så våt og hoven som da, og jeg var bristeferdig av kåt skap. ... Anonymkode: 671c1...70f Dette. Pirrende. Spennende. Hot! 3
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2016 #26 Skrevet 19. juni 2016 Nei det missliker jeg sterkt. Tanken gjør meg uvel. Jeg er absolutt ingen kontrollfreak eller en som tror jeg eier kjærsten, men en ting må vi ha intimt for oss selv, og det er sexen. Men folk får gjøre som de vil.
Hottrio Skrevet 19. juni 2016 #27 Skrevet 19. juni 2016 Den 16.06.2016 at 0.12, Silje97 skrev: Dette. Pirrende. Spennende. Hot! Jepp!! To menn + ei dame er HOT!! ha ha..... 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #28 Skrevet 20. juni 2016 Den 16.06.2016 at 0.12, Silje97 skrev: Dette. Pirrende. Spennende. Hot! Deilig når begge gutta er inne i meg samtidig. Det er plass til begge fremme samtidig. Og da er det hyperdeilig for de også. Og så kan de de bytte på hvem av de som skal få sæden i munnen samtidig med meg. De blir litt avkåtet når de er kommet. Men mens den står, er det OK med litt sæd fra den andre i munnen. Her er det ingen som blir passiv tilskuer, men alle har det gøy. Anonymkode: 03cd8...fc5 1
Tyr og vekt Skrevet 10. juni 2018 #29 Skrevet 10. juni 2018 Dette er min største fantasi. Se dama bli pult, eller vite det. Men jeg har ikke turt å lufte det for henne enda. Er jo litt redd for at hun skal ta det ille opp... Noen synspunkter fra dere jenter? Og hvordan skal jeg evt gå fram?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #30 Skrevet 11. juni 2018 Hadde vært spennende og se dama bli pult i doggy eller å se henne ri en annen mann. Anonymkode: 70da3...57a 1
Gjest Alterego666 Skrevet 11. juni 2018 #31 Skrevet 11. juni 2018 Min partner og jeg har lekt med fantasien. Vi er begge usikre på om det noengamg blir realisert, men begge liker tanken.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #32 Skrevet 11. juni 2018 Mannen drømmer fortsatt om å se meg ta imot stor kuk fra en annen:) Selv så finner jeg tanken svært opphissende💧💧💧 Hvor finere dere menn til dette hehe? Anonymkode: 54a72...e6e
Tyr og vekt Skrevet 11. juni 2018 #33 Skrevet 11. juni 2018 Cuckold.no og Cupido.no er vel sider som kan brukes. Ellers tenner jeg litt på å se at andre tar kontakt med henne på byen. Et par ganger har vi gått inn hver for oss på utesteder. Hun prater og flørter litt med andre, før jeg liksom sjekker henne opp. En slags rollespill lek. Men egentlig ønsker jeg at en annen skal sjekke henne opp.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #34 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mannen drømmer fortsatt om å se meg ta imot stor kuk fra en annen:) Selv så finner jeg tanken svært opphissende💧💧💧 Hvor finere dere menn til dette hehe? Anonymkode: 54a72...e6e Det er veldig enkelt å finne menn til dette. Lag en profil på en eller annen nettside 😊 Anonymkode: 0c469...409
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #35 Skrevet 11. juni 2018 Vi gjorde det med en vi traff via en profil vi hadde på Cupido. Ellers har man jo et sted som heter Nakenprat. Anonymkode: 82860...fe8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #36 Skrevet 11. juni 2018 Sjekk ut appen «pure».. ellers har jeg lastet ned Badoo; tenker å bruke disse når jeg/vi er på reisefot. Tips om andre apper og nettsider tas i mot med takk. For øvrig så er livet som hotwife å anbefale, dersom du og partneren er trygge på hverandre, og har lekt med tanken en stund. Jeg angrer ikke! Anonymkode: 4fe0a...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #37 Skrevet 11. juni 2018 Sjekk ut appen «pure».. ellers har jeg lastet ned Badoo; tenker å bruke disse når jeg/vi er på reisefot. Tips om andre apper og nettsider tas i mot med takk. For øvrig så er livet som hotwife å anbefale, dersom du og partneren er trygge på hverandre, og har lekt med tanken en stund. Jeg angrer ikke! Anonymkode: 4fe0a...3d8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #38 Skrevet 11. juni 2018 On 6/17/2016 at 12:12 AM, Silje97 said: Dette. Pirrende. Spennende. Hot! Vi møtte den samme mannen igjen for en tid siden, og det var fortsatt like vellykket for oss begge. Hun nøt å bli knullet grundig av en svært velutrustet mann, og jeg ble kjempekåt av å se og høre hennes respons. I ettertid var vi begge klart kåtere enn ellers. Jeg tror ikke vi kommer til å slutte å leke med en ekstra mann. Anonymkode: 671c1...70f 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #39 Skrevet 11. juni 2018 Er dere menn noengang i den stemningen at dere også gjør seksuelle ting med mannen som knuller kona? Anonymkode: f23d3...27b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #40 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dere menn noengang i den stemningen at dere også gjør seksuelle ting med mannen som knuller kona? Anonymkode: f23d3...27b Nei, for min del er det utelukket. Tenner kun på og se henne bli tilfredsstilt. Anonymkode: 82860...fe8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå