Gå til innhold

Se dama bli pult.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som meg, som synes det er veldig opphissende  å se at dama bli pult ordentlig av en annen mann?

Anonymkode: 82860...fe8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cockold mener du?

Anonymkode: e7ca6...473

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cockold mener du?

Anonymkode: e7ca6...473

Nei, cuckold er snakk om at mannen skal ydmykes, det er ikke det jeg er ute etter.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, cuckold er snakk om at mannen skal ydmykes, det er ikke det jeg er ute etter.

Cuckolding er å se på at dama di har sex med en annen mann (eller flere). Nøyaktig som du beskriver. 

Anonymkode: 74623...4e2

• Liker 9
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som meg, som synes det er veldig opphissende  å se at dama bli pult ordentlig av en annen mann?

Min mann liker det, både å se og å høre at andre har hatt sex med meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme fantasi, og jeg er enig cuckold (på film iallefall så er det ydmykelse og mobbing), så cuckold er ikke noe for meg. 

Kompersjon er kanskje det rette navnet - se https://no.wikipedia.org/wiki/Kompersjon, ellers er det noen filmer fra New Sensation med dette temaet som jeg liker veldig godt - bla I love my hotwife - http://www.imdb.com/title/tt4219240/

Jeg har opplevd å ha trekant med kona og en annen, jeg har aldri vært tilskuer. 

Jeg lurer på en ting - hvorfor har vi denne fantasien? Hvordan fant du det ut? Hvor gammel var du?

Det ble slutt mellom meg og min samboer da jeg var ca 19-20 år, rett etter at det ble slutt så fortalte hun meg at hun hadde hatt en ONS. Jeg vet ikke hvorfor, men istedet for å bli sint/lei så ble jeg kåt. Deretter så har jeg hatt det slik med alle mine kjærester.

Jeg har lest en plass at dette er en slags forsvarsmekanisme.

En annen teori er at man har dårlig selvtillit (og gjerne liten penis), men overlater henne til alfamannen, og deretter tar seg av dama og barnet (derav Cuckold - fra ordet cuckoo - https://no.wikipedia.org/wiki/Gj%C3%B8kfamilien).

Til info jeg har ikke dårlig selvtillit og vil si at jeg har en normal+ størrelse på penis.

Anonymkode: 9aeda...991

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

etter at det ble slutt så fortalte hun meg at hun hadde hatt en ONS. Jeg vet ikke hvorfor, men istedet for å bli sint/lei så ble jeg kåt.

Kjenner det godt igjen :) Cuckolding er ikke bare ydmykelse, det kan like gjerne være kompersjon, som du er inne på. Jeg skiller det litt sånn at dersom det er viktig at den som kommer inn og gjør jobben er godt utstyrt eller har en generelt finere kropp, så handler det mer om ydmykelse, fordi man da tar utgangspunkt i den som holdes utenfor, og hva h*n føler. Mens dersom det ikke betyr noe, og partnerens grad av tenning og nytelse er i fokus, så er det kompersjon.

Anonymkode: 484c7...b1d

Skrevet
2 timer siden, FruKG skrev:

Min mann liker det, både å se og å høre at andre har hatt sex med meg.

Bare litt nysgjerrig her...siden du er ganske åpen om at dere har veldig åpnen forhold...blir dere noen sjalu? Og elsker dere hverandre selv om dere ligger med forskjellige folk? Synes du det er greit at mannen din ligger med andre og synes at de er deiligere enn deg? Bare nysgjerrig, svar om du vil :)

Skrevet
5 minutter siden, sweety pie skrev:

Bare litt nysgjerrig her...siden du er ganske åpen om at dere har veldig åpnen forhold...blir dere noen sjalu? Og elsker dere hverandre selv om dere ligger med forskjellige folk? Synes du det er greit at mannen din ligger med andre og synes at de er deiligere enn deg? Bare nysgjerrig, svar om du vil :)

Det har hendt noen ganger at begge har blitt litt sjalu. Jeg tror egentlig det er når den andre har hatt sex med noen som vi kan kjenne oss selv igjen i. Vi elsker hverandre veldig høyt selv om vi har sex med andre. Han har sagt et par ganger at han har syntes noen er penere enn meg, men at måten jeg er på gjør meg mer sexy og attraktiv for han om du forstår.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

nei ikke i det hele tatt

Anonymkode: dee70...2fc

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Phaedra,adm

Gjest 2Bhonest
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cuckolding er å se på at dama di har sex med en annen mann (eller flere). Nøyaktig som du beskriver. 

Anonymkode: 74623...4e2

Du må nok ta med litt mer. Ydmykelse er en del at den fetishen som kalles cockold...

Sitat

Theories in psychology

Psychology regards cuckold fetishism as a variant of masochism, the cuckold deriving pleasure from being humiliated.[9][10] In Freudian analysis, cuckold fetishism is the eroticization of the fears of infidelity and of failure in the man's competition for procreation and the affection of females.[citation needed] In his book Masochism and the Self,psychologist Roy Baumeister advanced a Self Theory analysis that cuckolding (other forms of sexual masochism) among otherwise mentally healthy people was a form of escapism. According to this theory, cuckold fetishists are relieving themselves of the stress of the burden of their social role and escaping into a simpler, less-expansive position.

If a couple can keep the fantasy in the bedroom, or come to an agreement where being cuckolded in reality does not damage the relationship, they may try it out in reality.[citation needed] However, the primary proponent of the fantasy is almost always the one being humiliated[citation needed], or the "cuckold": the cuckold convinces his lover to participate in the fantasy for them, though other "cuckolds" may prefer their lover to initiate the situation instead. The fetish fantasy does not work at all if the cuckold is being humiliated against their will.[11]

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme fantasi, og jeg er enig cuckold (på film iallefall så er det ydmykelse og mobbing), så cuckold er ikke noe for meg. 

Kompersjon er kanskje det rette navnet - se https://no.wikipedia.org/wiki/Kompersjon, ellers er det noen filmer fra New Sensation med dette temaet som jeg liker veldig godt - bla I love my hotwife - http://www.imdb.com/title/tt4219240/

Jeg har opplevd å ha trekant med kona og en annen, jeg har aldri vært tilskuer. 

Jeg lurer på en ting - hvorfor har vi denne fantasien? Hvordan fant du det ut? Hvor gammel var du?

Det ble slutt mellom meg og min samboer da jeg var ca 19-20 år, rett etter at det ble slutt så fortalte hun meg at hun hadde hatt en ONS. Jeg vet ikke hvorfor, men istedet for å bli sint/lei så ble jeg kåt. Deretter så har jeg hatt det slik med alle mine kjærester.

Jeg har lest en plass at dette er en slags forsvarsmekanisme.

En annen teori er at man har dårlig selvtillit (og gjerne liten penis), men overlater henne til alfamannen, og deretter tar seg av dama og barnet (derav Cuckold - fra ordet cuckoo - https://no.wikipedia.org/wiki/Gj%C3%B8kfamilien).

Til info jeg har ikke dårlig selvtillit og vil si at jeg har en normal+ størrelse på penis.

For mange år siden hørte jeg om en kamerat som hadde tatt dame til en annen kamerat, men han så på. Når jeg hørte det begynte jeg å tenke bare mer og mer på hvor deilig det måtte være å se dama mi i en slik situasjon.Det tok flere år før jeg turte si det til henne om min sexuelle drøm . Men hun tok det fint, og skjønte meg. Må legge til at vi har et veldig godt sexual-liv, og at jeg tilfredsstiller henne godt. Så det er ikke noe med at hun ikke blir tilfredsstilt til vanlig. Synes ikke det gir meg noe å se et annet par i aksjon. Det må liksom være dama mi som er med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Madamen min er hotwife og det er tipp topp :) Hvorfor jeg tenner på dette er egentlig uvesentlig. Men det har kanskje noe med forsvarsmekanisme å gjøre.. Saken er den, min kone var i ungdommen usikker og temmelig løs på tråden. Hun var også utro i fylla mot meg et par ganger. Min konklusjon ut fra hennes valg i fortiden er at hun søkte en form for bekreftelse og ikke tenkte over konsekvensene, men jeg er ikke psykolog... Vi hadde et ustabilt forhold den gang utroskapen skjedde, og jeg ble sjalu og fly forbannet. Men jeg tilga henne. Mangen vil nok mene at det var idiotisk, men jeg mener at det å tilgi er det største et menneske gjøre. Vi er nå lykkelig gift og har flere barn. Etter hvert begynte tankene rundt utroskapen og tenne meg, en slags sitrende smerte som gjorde meg kåt. Og derifra utviklet dette seg til at jeg ga henne muligheten til å være hotwife, og begge stortrives med det ;) For folk som ikke kjenner på denne følelsen så høres det nok helt absurd ut, og det forstår jeg. Men det fungerer for oss, og det tar ingen andre noe skade av. Er hun på byen og treffer en spennende mann så er hun åpen om det slik at ingen får falske forhåpninger. Vi har spilleregler mellom oss for å eliminere eventuelle følelser og andre problemer som kunne oppstått. Det som har slått meg er at hun har blitt mye tryggere på både seg selv og meg. I og med at jeg tenner på dette så føler hun ikke at fortiden fortærer henne og at hun trenger å skjemme seg overfor meg, det heller styrker forholdet :) 

Anonymkode: 9f723...357

• Liker 4
Skrevet
Den 12.6.2016 at 19.36, AnonymBruker skrev:

Madamen min er hotwife og det er tipp topp :) Hvorfor jeg tenner på dette er egentlig uvesentlig. Men det har kanskje noe med forsvarsmekanisme å gjøre.. Saken er den, min kone var i ungdommen usikker og temmelig løs på tråden. Hun var også utro i fylla mot meg et par ganger. Min konklusjon ut fra hennes valg i fortiden er at hun søkte en form for bekreftelse og ikke tenkte over konsekvensene, men jeg er ikke psykolog... Vi hadde et ustabilt forhold den gang utroskapen skjedde, og jeg ble sjalu og fly forbannet. Men jeg tilga henne. Mangen vil nok mene at det var idiotisk, men jeg mener at det å tilgi er det største et menneske gjøre. Vi er nå lykkelig gift og har flere barn. Etter hvert begynte tankene rundt utroskapen og tenne meg, en slags sitrende smerte som gjorde meg kåt. Og derifra utviklet dette seg til at jeg ga henne muligheten til å være hotwife, og begge stortrives med det ;) For folk som ikke kjenner på denne følelsen så høres det nok helt absurd ut, og det forstår jeg. Men det fungerer for oss, og det tar ingen andre noe skade av. Er hun på byen og treffer en spennende mann så er hun åpen om det slik at ingen får falske forhåpninger. Vi har spilleregler mellom oss for å eliminere eventuelle følelser og andre problemer som kunne oppstått. Det som har slått meg er at hun har blitt mye tryggere på både seg selv og meg. I og med at jeg tenner på dette så føler hun ikke at fortiden fortærer henne og at hun trenger å skjemme seg overfor meg, det heller styrker forholdet :) 

Det er godt å lese at andre her har det slik også. Her inne får jeg av og til følelsen av at vi er helt unormale, og at ingen andre har det slik som oss. Jeg vet jo at ikke det er tilfellet, men her inne så virker det som om det er et megastort tabu.
Vi møttes på et nachspiel hvor jeg hadde sex med blant annet mannen min, og han elsket hvordan jeg var. Så vi har nok et annet utgangspunkt, men det er nok mange av de samme følelsene som du beskriver.

• Liker 1
Skrevet
Den 6/12/2016 at 17.36, AnonymBruker skrev:

Du beskriver det så fint og jeg synes helt klart dette høres spennende ut! :)

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Silje97 skrev:

Du beskriver det så fint og jeg synes helt klart dette høres spennende ut! :)

At du knuller andre eller at han gjør det?

Skrevet
22 timer siden, amativeReflection skrev:

At du knuller andre eller at han gjør det?

Begge deler, kanskje? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har denne fantasien og lever den ut... 

Praktiserer dere et "åpent forhold" (hvor både han og hun får full frihet), eller det kun ene partneren som har friheten?

Har hun/han full frihet, eller må den andre partneren "godkjenne"/ gi klart signal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...