Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 skriver de ned verdien?? er de kjappe?
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 De har hvertfall skrevet ned verdien de gangene jeg har bestilt. Tror det tok 5-7 dager før jeg mottok pakken.
Elze Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 Jepp, skriver ned verdien, og varene kommer fort med tanke på at sendes fra Canada. De pleier også å sende med raust med vareprøver
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 EDS ermin favorittside, til tross for at jeg må vente litt lenger på pakkene. Som oftest kommer de i løpet av 10-12 dager, men jeg har vært nede i en uke. Og verdien har alltid vært skrevet ned. I tillegg har jeh fått god veiledning via e-mail. Og alle prøvene :-) ...
KattaKlore Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Fikk min pakke etter 7 dager og verdien var skrevet utenpå. Mange prøver ? Fikk et par prøver på MD rens "bare" jeg...
Skravla Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Enig med Kattaklore. Bestilte MD Formulation derfra etter at de hadde fått godt skussmål her inne. Stoler på dere så klart. Pakken kom raskt, ble stoppet i tollen, måtte ha faktura eller aller nådigst kvittering på bruk av kreditkort for å få hentet ut pakken. Full verdi utenpå og 2 prøver på MD Formulation - 1 rens og en flytende lotion. Kjøpte 4 produkter på nesten 1000 NOK. Første og siste handling der tenker jeg. Har andre hvor jeg har fått 10-12 småprøver når jeg har bestilt 1-2 produkter.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 da gidder jeg ikke bestille derifra nei
Gjest Lilleulv Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 De har vært vanvittig treige de 2 gangene jeg har bestilt derfra, men det har jo kommet til slutt da...
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Har andre hvor jeg har fått 10-12 småprøver når jeg har bestilt 1-2 produkter. Hvilke butikker er det?
Lula Skrevet 5. november 2004 #11 Skrevet 5. november 2004 da gidder jeg ikke bestille derifra nei Av de som har brukt EDS og svart i denne tråden er det faktisk flere positive tilbakemeldinger enn negative. Bare nevner det ;-) Her kommer en positiv til: Jeg har bestilt fra ESD mange ganger. Verdien er ALLTID skrevet ned til under tollgrensen for Norge, og pakkene har ALDRI blitt stoppet. Pakkene har brukt mellom 5 og 10 dager. Får vel mellom 3-5 ulike prøver hver gang. Jeg bestiller jo ikke for prøvenes skyld, så det synes jeg er helt passelig. Har også bestilt fra Strawberrynet 2 ganger. Begge ganger ble pakken stoppet i tollen, og jeg måtte følgelig betale mva. for å få ut pakken. Da tar det lengre tid, koster mer og blir mye styr. Fikk riktignok litt flere vareprøver derfra, men jeg er ikke så opptatt av å få en haug med prøver, så det spiller liten rolle når jeg generelt er mye bedre fornøyd med EDS.
smil Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 To uker siden jeg bestilte nå. Begynner å bli redd for at pakken er stoppet i tollen...
Felixa Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Jeg fikk pakken etter en uke,beløpet som var skrevet utenpå var betydelig mindre enn det jeg hadde kjøpt for og under 200 kr. Fikk med en del prøver. Jeg har bestilt fra Strawberrynet mange ganger og aldri fått prøver derifra. Var veldig fornøyd med EDS.
smil Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Har bestilt en gang før jeg også, og da var jeg veldig fornøyd. Men husker ikke at det tok så lang tid da... Håper jeg får pakken i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå