AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har endelig fått skaffet meg en munnharpe. Aldri spilt på det før, men fått beskjed om at det er et enkelt instrument å lære seg. Jeg klarer ikke få frem den typiske harpe-lyden i den. Forsøkt Google og YouTube, men synes de forklarer det så dårlig. Er det noen som har tips til hvordan lepper, tunge og munn skal være? Alle gode tips og triks ellers også tas imot med takk Anonymkode: ce518...354
anonymLala Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Hvor bor du? Søsteren min fikk gratis undervisning av (en av?) landets beste på munnharpe, kun fordi han ville folk skulle lære det. Bor i Kristiansand .
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 10 timer siden, anonymLala skrev: Hvor bor du? Søsteren min fikk gratis undervisning av (en av?) landets beste på munnharpe, kun fordi han ville folk skulle lære det. Bor i Kristiansand . Bor i Innlandet. Anonymkode: ce518...354
Cordelia Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Se om det finnes et lokalt folkemusikklag der du bor. De vil kunne gi deg info. eller evt. også kulturskolen, vil jeg tro. Endret 12. juni 2016 av Cordelia Info lagt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå