Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annet grunn elsker folk å peke på de feite/lubne eller hva enn man kaller det. Var ute i går med venninner der de lo av en feit dame, som viste magen. Selv om jeg ikke har noe i mot at de lubne/feite bruker den stilen, så mener jeg generelt at det ikke passer til eldre damer. Men å bruke kroppen som målestokk gjorde meg sur

jeg sa det klart til dem, men de brukte argumenter som:" vi bare spøker" osv. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 1d370...083

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig hade jeg gitt dem hver sin ørefik, eller skulle iaf fått vite vem som ser jævlig ut bare for å såre henne/de som gjorde dette. Jævla merr hon er.

Anonymkode: d3a8b...7b2

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annet grunn elsker folk å peke på de feite/lubne eller hva enn man kaller det. Var ute i går med venninner der de lo av en feit dame, som viste magen. Selv om jeg ikke har noe i mot at de lubne/feite bruker den stilen, så mener jeg generelt at det ikke passer til eldre damer. Men å bruke kroppen som målestokk gjorde meg sur

jeg sa det klart til dem, men de brukte argumenter som:" vi bare spøker" osv. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 1d370...083

Var det dine venninner som gjorde narr av henne? Med kompiser eller venninner kan man  være enda mer krass og si ifra - dersom det var ukjente mennesker så hadde jeg nok hatt en saklig men bestemt tone. 

Skrevet

Om det var mine venner, hadde jeg sagt at jeg synes det er unødvendig å kommentere på andres kropper. At det er teit og tar seg veldig dårlig ut. Om de hadde svart at det bare var spøk, hadde jeg sagt at humor på bekostning av andres utseende gjør at jeg stiller spørsmålstegn ved deres forståelse av god humor... ><

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flott at du sa ifra til dem. Om det var mine venner som hadde gjort narr av andre mennesker hadde jeg ærlig talt revurdert vennskapet. Jeg ønsker ikke å omgås med mennesker som har et behov for å rakke ned på andre mennesker, og da særlig tilfeldig forbipasserende. Jeg synes det er usympatisk. 

Jeg ville nok stilt litt kritiske spørsmål til dem dersom de hadde bortforklart det med at de spøkte. 

Anonymkode: ebc51...22b

Skrevet

Flott du sier ifra, som AB skrev over. Syns det er og teit og umodent og gjøre narr av noen som er overvektig/lubben. Det er tydeligvis ikke mye du får gjort noe med, viser vel hvilket nivå de er på.

AnonymBruker
Skrevet

Baksnakke venninner og kjæreste - ok

Si noe stygt om fremmende - ikke ok

Anonymkode: 40086...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...