AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har en venninne som er veldig ivrig på selfier, men hun passer alltid på at bildene bare er fra brystene og opp. Aldri helkropp. Brystene er store fordi dama er stor. Flere som har slike venninner og synes dere ikke det blir falskt å prøve å fremstille seg tynnere enn mann er på selfier? Hun gjør det jo bare for at folk skal kommentere hvor fin hun er. Anonymkode: b9baf...389 2
Populært innlegg Strikkagenser Skrevet 11. juni 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 11. juni 2016 De fleste velger vel å vise seg fram sin beste side når de tar bilder av seg selv da? 59
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Dette er en venninne sier du? Anonymkode: ea8f1...726 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som er veldig ivrig på selfier, men hun passer alltid på at bildene bare er fra brystene og opp. Aldri helkropp. Brystene er store fordi dama er stor. Flere som har slike venninner og synes dere ikke det blir falskt å prøve å fremstille seg tynnere enn mann er på selfier? Hun gjør det jo bare for at folk skal kommentere hvor fin hun er. Anonymkode: b9baf...389 Nå håper jeg du sitter i skyttegraven, for her kommer du til å få mye pes for å ha sagt sannheten Anonymkode: ac4d8...213 8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Skrevet 11. juni 2016 Er jo helt normalt det. Man vil jo ikke vise frem det verste man har. Man tar jo bilder av det fine, det mindre pene skjuler man. Helt normalt. Anonymkode: 66b4e...34c 16
HomelessIcecream Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Slutt å tull. Hun har da ingen plikt å vise sine største usikkerheter på sosial media. For meg er det som å si at å sminke seg eller kle seg fint er falskt. Eller bruke filter. 35
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 Populært innlegg #7 Skrevet 11. juni 2016 Regner med at TS tar kun bilder av seg selv i helfigur, forfra med armene rett ned og nøytrale klær og uten sminke. Anonymkode: a0655...0c3 57
DizzyRonson Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 3 minutter siden, HomelessIcecream skrev: Slutt å tull. Hun har da ingen plikt å vise sine største usikkerheter på sosial media. For meg er det som å si at å sminke seg eller kle seg fint er falskt. Eller bruke filter. Vel.. Med tanke på mengden sminke noen bruker så grenser det mot falsk reklame.. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 Hvordan har du det egentlig med deg selv, TS? Når du lar deg irritere og henger deg opp i ting som dette? Håper på svar fra deg, da min nysgjerrighet er genuin Anonymkode: 6fc5b...9e4 22
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #10 Skrevet 11. juni 2016 5 minutter siden, HomelessIcecream skrev: Slutt å tull. Hun har da ingen plikt å vise sine største usikkerheter på sosial media. For meg er det som å si at å sminke seg eller kle seg fint er falskt. Eller bruke filter. Nei da, men hva om hun skule treffe en gutt? Da kommer jo virkeligheten frem. Anonymkode: 529c9...b9a 3
HomelessIcecream Skrevet 11. juni 2016 #11 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei da, men hva om hun skule treffe en gutt? Da kommer jo virkeligheten frem. Anonymkode: 529c9...b9a Det er noe annet med datingsprofiler, og der syns jeg det er stor fordel å vise seg som man er for å unngå potensielle skuffelser. Men jeg fikk inntrykk at ts ikke ser på datingsprofilene, men snakker om facebook og instagram 8
SunnivaOslo Skrevet 11. juni 2016 #12 Skrevet 11. juni 2016 Kan være enig i at det er litt teit. Har en vennine som er pen men hun er "Queen of photoshop"...Alle ser det jo og hun ser annerledes ut i virkeligheten,men altså,hun får bare holde på. Og den vennine di får nok beskjed hvis hun feks dukker opp på Tinder date og ser 20kg større ut enn på bildene,men er dette bare bilder hu legger ut på fb og installere ser jeg ikke helt problemet? Regner med at du maler trynet ditt før du legger ut bilder,er jo like "fake"det?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #13 Skrevet 11. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei da, men hva om hun skule treffe en gutt? Da kommer jo virkeligheten frem. Anonymkode: 529c9...b9a Om hun skulle treffe en gutt så ser han forhåpentligvis hele henne....eller? Anonymkode: f5879...060 6
metanoia Skrevet 11. juni 2016 #14 Skrevet 11. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som er veldig ivrig på selfier, men hun passer alltid på at bildene bare er fra brystene og opp. Aldri helkropp. Brystene er store fordi dama er stor. Flere som har slike venninner og synes dere ikke det blir falskt å prøve å fremstille seg tynnere enn mann er på selfier? Hun gjør det jo bare for at folk skal kommentere hvor fin hun er. Anonymkode: b9baf...389 Kan hun ikke være fin selv om hun ikke er tynn? Tror du at det går an at disse som kommenterer hvor fin hun er, fortsatt ville synes hun var fin om de visste hvordan resten av kroppen så ut? 23
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #15 Skrevet 11. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som er veldig ivrig på selfier, men hun passer alltid på at bildene bare er fra brystene og opp. Aldri helkropp. Brystene er store fordi dama er stor. Flere som har slike venninner og synes dere ikke det blir falskt å prøve å fremstille seg tynnere enn mann er på selfier? Hun gjør det jo bare for at folk skal kommentere hvor fin hun er. Anonymkode: b9baf...389 Syns du ikke det er litt falskt å kalle noen en venninne, for så å sladre og baksnakke om dem? Anonymkode: c8c0c...dc4 16
super-s Skrevet 11. juni 2016 #16 Skrevet 11. juni 2016 Påvirker dette deg på noen som helst måte? Og pleier du selv å passe på å få med alle skavankene dine når du tar bilder av deg selv? Skjønner ikke at dette er noe å henge seg opp i, men det er nå meg. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #17 Skrevet 11. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du det egentlig med deg selv, TS? Når du lar deg irritere og henger deg opp i ting som dette? Håper på svar fra deg, da min nysgjerrighet er genuin Anonymkode: 6fc5b...9e4 Jeg har det bare fint med meg selv 2 minutter siden, super-s skrev: Påvirker dette deg på noen som helst måte? Og pleier du selv å passe på å få med alle skavankene dine når du tar bilder av deg selv? Skjønner ikke at dette er noe å henge seg opp i, men det er nå meg. Jeg blir jo som sagt irritert når hun poster selfiene sine og enda mer irritert når jeg ser hvor mange likes og kommentarer hun får. TS Anonymkode: b9baf...389 1
applestories Skrevet 11. juni 2016 #18 Skrevet 11. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det bare fint med meg selv Jeg blir jo som sagt irritert når hun poster selfiene sine og enda mer irritert når jeg ser hvor mange likes og kommentarer hun får. TS Anonymkode: b9baf...389 Blir du irritert fordi hun får flere enn deg? 21
Maleficenta Skrevet 11. juni 2016 #19 Skrevet 11. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som er veldig ivrig på selfier, men hun passer alltid på at bildene bare er fra brystene og opp. Aldri helkropp. Brystene er store fordi dama er stor. Flere som har slike venninner og synes dere ikke det blir falskt å prøve å fremstille seg tynnere enn mann er på selfier? Hun gjør det jo bare for at folk skal kommentere hvor fin hun er. Anonymkode: b9baf...389 La nå dama få holde på slik hun vil. Hun har gjerne litt komplekser for magen og da vil hun vise seg fra sin beste side. 2
Gjest chisandra Skrevet 11. juni 2016 #20 Skrevet 11. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det bare fint med meg selv Jeg blir jo som sagt irritert når hun poster selfiene sine og enda mer irritert når jeg ser hvor mange likes og kommentarer hun får. TS Anonymkode: b9baf...389 Og du kaller henne ei venninne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå