AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har alltid blitt stressa av menns behov for å grave seg ned innimellom. Og jeg vet jeg ikke er alene om det. Men jeg har tillat de å gjøre det selv om det har stresset meg. Dette var en fin artikkel om ennet. http://www.elephantjournal.com/2014/10/why-men-pull-away/ Anonymkode: c6954...2ef
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Problemet er jo at noen kvinner ikke klarer å se forskjellen på "ikke så interessert" og behov for alenetid. Noen kvinner har liv hvis sirkler omkring forholdet, og om de ikke har konstant kontakt er det "et problem", til tross for at han på alle andre måter har signalisert at hun er viktig for ham og de har en fremtid sammen. Mens noen kvinner dater menn som ikke er like interessert i dem som de er, og når de trekker seg unna avskriver de det som at "slik er menn", fremfor å innse at han ikke er like investert som de er. Jeg tror flere kvinner må ha en alenetid de er fornøyd med. Det virker som om noen anser forholdet som alfa og omega til et godt liv. Er man ikke lykkelig som singel eller er man av typen som går fra forhold til forhold, så vil man som regel også kvele enhver mann man er sammen med. For han er tvunget til å ta en altfor stor plass i livet deres. Menn har som regel flere ting som opptar dem. Anonymkode: 982ae...cbd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at noen kvinner ikke klarer å se forskjellen på "ikke så interessert" og behov for alenetid. Noen kvinner har liv hvis sirkler omkring forholdet, og om de ikke har konstant kontakt er det "et problem", til tross for at han på alle andre måter har signalisert at hun er viktig for ham og de har en fremtid sammen. Mens noen kvinner dater menn som ikke er like interessert i dem som de er, og når de trekker seg unna avskriver de det som at "slik er menn", fremfor å innse at han ikke er like investert som de er. Jeg tror flere kvinner må ha en alenetid de er fornøyd med. Det virker som om noen anser forholdet som alfa og omega til et godt liv. Er man ikke lykkelig som singel eller er man av typen som går fra forhold til forhold, så vil man som regel også kvele enhver mann man er sammen med. For han er tvunget til å ta en altfor stor plass i livet deres. Menn har som regel flere ting som opptar dem. Anonymkode: 982ae...cbd Men det er faktisk umulig å se forskjell på behov for alenetid, og ikke interessert. De agerer jo likt. Og jeg har enda til gode å møte en mann som trekker seg unna og sier hvorfor. For meg er ikke et forhold et must og jeg personlig må ha alenetid. Men jeg sier i fra om det også. Anonymkode: c6954...2ef
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er faktisk umulig å se forskjell på behov for alenetid, og ikke interessert. De agerer jo likt. Og jeg har enda til gode å møte en mann som trekker seg unna og sier hvorfor. For meg er ikke et forhold et must og jeg personlig må ha alenetid. Men jeg sier i fra om det også. Anonymkode: c6954...2ef Det er det da vel ikke! Menn som sier de liker oss, og som viser at de liker oss når de er sammen med oss, og som trekker seg ut litt i blant, er fremdeles interessert. Menn som ikke er interessert når de er sammen med oss, og som mer eller mindre drifter unna, er ikke interessert og kommer heller ikke til å bli det. Anonymkode: 4faef...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå