nadde92 Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 jeg er i min pp1, og ny i dette. Har antatt eggløsning denne helgen, når ville dere begynt å teste for eventuell graviditet? Litt usikker på når TR kommer og det å regne ut dpo osv håper noen kan hjelpe!
Havrekjeksen Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har gitt megselv forbud mot å teste før 10 dager etter EL, før det har jeg aldri fått positivt. Hvis du har EL denne helgen, og antar at EL er i dag, ville jeg ikke testet før tidligst 21/6 (men jeg er teste-gal!). Og om du da har mens ca to uker etter så er IKM 25/6. Det fornuftige og mest sikre er å vente til IKM med å teste, så det er det jeg vil råde deg til. Jeg klarer dessverre ikke å følge det gode rådet selv
nadde92 Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2016 21 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Jeg har gitt megselv forbud mot å teste før 10 dager etter EL, før det har jeg aldri fått positivt. Hvis du har EL denne helgen, og antar at EL er i dag, ville jeg ikke testet før tidligst 21/6 (men jeg er teste-gal!). Og om du da har mens ca to uker etter så er IKM 25/6. Det fornuftige og mest sikre er å vente til IKM med å teste, så det er det jeg vil råde deg til. Jeg klarer dessverre ikke å følge det gode rådet selv Hadde egentlig tenkt til å vente til 30/6, men da kan jeg prøve litt før da. Så spennende! Har jo ikke fått igjen vanlig mens etter ppille slutt, men er jo lov å håpe. Så blir egentlig glad bare jeg får mensen så jeg vet alt er tilsynelatende som det skal
Havrekjeksen Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Har du hatt noen tegn på EL denne helgen? Det kan jo være litt ustabilt etter pilleslutt, og kan kanskje bli dyrt om EL var senere enn denne helgen.
nadde92 Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2016 15 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Har du hatt noen tegn på EL denne helgen? Det kan jo være litt ustabilt etter pilleslutt, og kan kanskje bli dyrt om EL var senere enn denne helgen. Vi har stort sett sengekos hver dag/annenhver dag, og om jeg fortsetter i ppille-syklus har jeg EL denne helgen. ikke tatt test, bare tenkt at alt kan skje, med regelmessig sengekos. Sist jeg sluttet på ppiller fikk jeg menstrasjon mnd etter, så tenker at det KAN jo væe jeg er en av de som det klaffer for før mens, så regner dette som første prøveperiode Men etter sommeren prøver vi litt mer aktivt, bestilt EL-tester som blir tatt i bruk da, men hadde blitt kjempeglad om det klaffet før og
Havrekjeksen Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Skjønner Husk at under pillen har du ikke naturlig syklus, så ikke bli skuffet om syklusen din nå er mye lengre og testene blir negative. Noen er heldige og noen må vente litt før systemet er tilbake i rute! Lykke til!
nadde92 Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2016 44 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Skjønner Husk at under pillen har du ikke naturlig syklus, så ikke bli skuffet om syklusen din nå er mye lengre og testene blir negative. Noen er heldige og noen må vente litt før systemet er tilbake i rute! Lykke til! Forberedt på det! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå