Gå til innhold

Har du hatt deg med en mørkhudet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og i tilfelle hvordan var det sammenlignet med en hvithudet? Spørsmålet gjelder både kvinner og menn  :)

Anonymkode: 5c4c8...682

Skrevet

Ja, tror ikke det var så mye forskjell men var ganske full da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med mørkhudet? Afrikaner? Jeg lå med en fra midtøsten en gang, som var omskjært. Jeg kan ikke huske om det var spesielt god sex.

Anonymkode: afc05...944

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet gjeder først og fremst afikanere og de med afikansk herkomst.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet gjeder først og fremst afikanere og de med afikansk herkomst.

Tenker du da de nord for Sahara også? Det går et ikke helt ubetydelig skille der, både når det gjelder utseende og kultur.

Om det er størrelse du fisker etter info om, kan jeg si at jeg ikke har merket mye forskjell. Men nå har jeg ikke hatt meg med allverdens antall nordmenn, så mitt sammenligningsgrunnlag blir mer "resten av verden" enn staute norske karer. Selv om jeg har møtt på et par der som var i stauteste laget, om man kan si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, har hatt ons med mørke kvinner.

dette var en av mine fantasier og ønsker - jeg syns første gang var utrolig spennende. Hun var veldig vakker og hadde store lepper - å kysse henne var helt fantastisk.

ja takk begge deler

Anonymkode: 3eeb2...941

AnonymBruker
Skrevet

De mørkhudede dere hadde sex med, var det omskjært? Eller er ikke afrikanere etc det?

Anonymkode: ea2a7...1e2

Skrevet

Har vært med noen. Det eneste som skiller de fra hvite - bortsett fra fargen (er forsåvidt ganske kult med kontrastene) - er at de har en bittelitt annerledes smak nedentil. Ganske fancy i grunn.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Tells tyrkere som mørkhudet? Isåfall, ja.

Sammenlignet med de andre jeg har ligget med som har vært hvite så syns jeg de var litt mer hardhendte og bestemte. Og de er veldig ivrige med tungen sin når de kysser.. Skal liksom ha den lengst mulig ned i halsen min og rundt omkring overalt i munnen.

Smålig turnoff egentlig.

Skrevet
6 timer siden, Honeyblossom skrev:

Tells tyrkere som mørkhudet? Isåfall, ja.

Sammenlignet med de andre jeg har ligget med som har vært hvite så syns jeg de var litt mer hardhendte og bestemte. Og de er veldig ivrige med tungen sin når de kysser.. Skal liksom ha den lengst mulig ned i halsen min og rundt omkring overalt i munnen.

Smålig turnoff egentlig.

Tyrkere er hvite. Befolkningen i resten av Midtøsten blir hovedsakelig også kategorisert som hvite.

AnonymBruker
Skrevet

hun første jeg pulte var en neger fra somalia. hun var elendig så ok ut. men som å pule ett lik.

Anonymkode: 016af...156

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker nordiske hvite jenter.

Er ikke rasist, men det bare frister ikke :vetikke:

Anonymkode: d7a79...285

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er like store forskjeller innenfor en "hudfarge" om man kan si det sånn som et er forskjeller mellom to ulike hudfarger eller folkegrupper. Jeg har hatt sex med ca like mange svarte menn som hvite menn, og det har vært like stor forskjell på alle sammen, både når det kommer til størrelse, teknikk, kjemi osv...

Anonymkode: 812dd...e00

• Liker 4
Skrevet

Ja, bortsett fra at de kanskje var litt røffere enn det jeg er vant med fra nordmenn så var det ikke så stor forskjell egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

var ingen forskjell

Anonymkode: c7a41...fc0

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gift med vest-afrikaner. 

Anonymkode: bec07...5d3

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mørkhudede dere hadde sex med, var det omskjært? Eller er ikke afrikanere etc det?

Anonymkode: ea2a7...1e2

De fleste afrikanske menn er omskjærte. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gift med vest-afrikaner. 

Gratulerer!!!

Skrevet

Har bare knulla 5-6 svarte, så jeg har ikke mye erfaring, men de var vel egentlig like bra som f.eks norske. Litt rar lukt og smak på dåse kanskje, men det har vel med kostholdet å gjøre. Har nemlig merket det samme med japanske og argentinske damer.

• Liker 1
Skrevet

Afrikanere er jo mer genetisk forskjellige enn europeere så de varierer sterkt i forhold til det rent fysiologiske. De har også større kulturelle forskjeller mellom ulike grupper enn det vi har. 

Det er flere afrikanere enn europeere som koder for gener (spesielt ett) som har med økt testosteron å gjøre, noe som kan påvirke både det fysiologiske og det emosjonelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...