Gå til innhold

apple TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Den har jeg lyst på 😊

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Er det vits å kjøpe denne selv om en har en gammel type apple tv? 

Anonymkode: b0e39...aee

Skrevet

Kommer an på hva du skal bruke den til.. er jo endel funksjoner på den som  man ikke får så mye glede av i Norge (siri f.eks)

Skrevet

Jeg ville gjort det, er flere apper tilgjengelig på den, som f.eks C More :)

Skrevet

Jeg har den gamle og er knallfornøyd. Jeg skulle gjerne hatt den nye pga HBO Nordic men vet ikke om det er verdt det når det strengt tatt fungerer med airplay?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

apple.jpg

Anonymkode: eb0dc...284

Gjest canacas
Skrevet

Jeg har den gamle, og den nye. Den nye har flere apper, mulighet for å laste ned apper osv. For min del var dette viktig for å kunne se feks HBO via apple-tv. Savner spotify da, håper det kommer snart. Airplay har funket variabelt, men det kan være andre grunner til det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet ut min "gamle" Apple TV mot den nyeste i vinter og er meget fornøyd. Var kjempefornøyd med den gamle også, men det å installere Apper er en ny verden, ville vært en stor nedtur å bytte tilbake nå. Appene er ikke spesielt stabile enda med masse rare og irriterende bugs, men det økte tilbudet jeg har fått gjør alt verdt det. Regner med at mange av bugsa vil forsvinne etter noen oppdateringer.

For meg var bare å ha HBO på apple tv verdt investeringa.

Anonymkode: 8501a...9ea

Skrevet

Finnes tv3 play på den nyeste apple tv? Jeg har den gamle og har irritert meg grønn over at de ikke har HBO Nordic og tv3 play (og uten mulighet for å laste dem ned). Men HBO bruker jeg bare mens Game of Thrones går, så da kan jeg klare meg med data eller hdmi ledning, så ville også hatt tv3 play om jeg skal investere i en ny apple tv. Airplay fungere dårlig for meg av en eller annen grunn, det detter ut og spiller videre fra iphonen hele tiden (enda iphonen kun ligger 1,5 meter fra Apple tv boksen). 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Faith- skrev:

Finnes tv3 play på den nyeste apple tv? Jeg har den gamle og har irritert meg grønn over at de ikke har HBO Nordic og tv3 play (og uten mulighet for å laste dem ned). Men HBO bruker jeg bare mens Game of Thrones går, så da kan jeg klare meg med data eller hdmi ledning, så ville også hatt tv3 play om jeg skal investere i en ny apple tv. Airplay fungere dårlig for meg av en eller annen grunn, det detter ut og spiller videre fra iphonen hele tiden (enda iphonen kun ligger 1,5 meter fra Apple tv boksen). 

Ja, det her lurer jeg også på. Har en som er godt brukt og begynner å bli litt treg. Men den funker jo liksom, så hvis det bare er HBO som er pluss så får det bli julegaveønske og ikke prio på spare-lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...