Gå til innhold

Hvorfor trenger man babyshower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så skitne da? Og liker ikkr bebiser beere å bade siden de ikke kan stå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi da får man masse oppmerksomhet og blir skjemt bort av andre. Er ikke det det alle mennesker liker? Å bli skjemt bort og bare tenke på seg selv? Gavene er jo et pluss. Sikkert moro å bruke en hel dag der man bare snakker om seg selv og sin egen baby

Anonymkode: 7a371...e23

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi da får man masse oppmerksomhet og blir skjemt bort av andre. Er ikke det det alle mennesker liker? Å bli skjemt bort og bare tenke på seg selv? Gavene er jo et pluss. Sikkert moro å bruke en hel dag der man bare snakker om seg selv og sin egen baby

Jeg trenger hverken en baby eller en babyshower fpr å bruke en dag på å snakke om meg selv (varer de så lenge?) bruker fem dager i uken til å snakke om meg selv.

Liker ikke gaver. Hvis jeg har råd til det jeg vil ha kjøper jeg det selv, og hvis ikke er det for dyrt.

Gjest Badebuksa
Skrevet
Den 11.6.2016 at 6.24, AnonymBruker skrev:

Nei, det er fordi det er en amerikansk greie, og alle amerikanske greier må nordmenn adoptere. Bleiekaker liksom, noe så upraktisk. Bleiene har det bedre i bleieposene istedet for å bli rullet sammen til noe man ikke får plass til noe sted. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...