AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 dårlig opplevelser du har hatt med de? gjerne er i oslo! Og gjerne dagen etterpå når du innser de hadde agenda enn at du er full. selfølgelig er dagn etterpå at de hadde helt rett men såå... har f eks, du er ute på en bar på tøyen og vakten ikke likte at du snakket med samboer og hund mens han var på jobb.. Anonymkode: 78147...22e
Katten.2.0 Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Noen som er bitre på dørvaktene etter i natt? 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 haha, en dørvakt som kastet ut og nektet å slippe inn gutter han så snakke meg meg. Tror han likte meg litt Ellers har jeg aldri opplevd noe. Oppfører meg alltid pent og rolig, smiler og svarer høflig. Drikker veldig lite. Anonymkode: 0fef7...5b0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev: Noen som er bitre på dørvaktene etter i natt? Ja faktisk, stort sett når jeg blir kastet ut/ikke kommer inn vet jeg hvorfor, her på den lille baren,slo jeg av en prat med samboer og koste med hunden til vakten, ett par min senere inne fikk vi beskjed om at vi fikk ikke kjøpe mer,sm vi godtok, litt senere gikk jeg ut for å se om noen hadde en røyk å bomme, det var bare dørvakt. og en kamerat,samboer med hund som ikke var inne på baren-jeg slo av en prat med samboer og hilste på hunden, tullet litt kjapt med dørvakten om å at det å bomme røyk fra dørvaktikke var helt det store på vei inn, plutselig kommer dørvakten inn 1 min senere og sier at vi må gå, jeg spør pent kan jeg drikke opp thats it, han sier nei,så vi sier ok, hvor jeg drikker min kvarte øl, når vi kommer på postkonteret for vi høre av dørvakta at vi ikke kommer inn fordi de på forveien fra forrige bar hadde sagt ifra om oss, ogt vi faktisk at vi hadde kranglet, jeg hadde drukket 3 øl. Jeg hadde ett vitnet som ikke kjente meg fra før som sa hadde jeg hadde ikke vært kranglete (min venninne hadde gått hjem, jeg ventet på nattbussen)som ikke kom inn på 10 min, fordi hun "kjente meg",det var grunnen til dørvaktene på postkontoret, like etterpå kom en jente ut som kjente dørvakteneog var venninne av henne, da fikk hun komme inn. Så at postkonteret sa nei,det skjønner jeg siden de fikk beskjeden av den andre baren,men latterlige grunner av den forrige baren, kun fordi man pratet med samboer og koste litt med hund. Det var nesten ingen i baren (postkonteret var fullt) utenom utenfor 2 ikke gjester som røyket , som var en kamerat av og samboer (med hunden) til vakten der. Anonymkode: 78147...22e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev: Hmh. Shady business. De var veldig krangelete, drev å sladret på øret og det oppsto en sitausjon som de kunne fint ha løst på ett par min. Istendenfor så skulle de krangle på det. Og da mener ikke å slippe meg inn eller la meg kjøpe alkohol. Så nei Postkontoret og den ny åpnet Human Mote imponerte ikke. Anonymkode: 78147...22e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: haha, en dørvakt som kastet ut og nektet å slippe inn gutter han så snakke meg meg. Tror han likte meg litt Ellers har jeg aldri opplevd noe. Oppfører meg alltid pent og rolig, smiler og svarer høflig. Drikker veldig lite. Anonymkode: 0fef7...5b0 Jeg hadde en venninne som ikke kom inn på Andys på noen år av en dørvakt fordi hun hadde takket nei til å gå på date med han Anonymkode: 78147...22e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Jepp. Jeg har blitt nektet adgang fordi jeg var "for full", og det mens jeg var sjoføren for gjengen. Men de jentene i gruppen min som var helt sveiseblind, de kom inn uten problemer. Slike vektere skulle hatt sparken. Anonymkode: c6605...e54 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 En dørvakt kastet meg ut en gang jeg ikke ville bli med han hjem etter vakten. En kjekkas som tydeligvis hadde som vane at jentene sa ja, og ble noe irritert over at det ikke var aktuelt med meg Anonymkode: 20040...e7f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Jeg har blitt nektet adgang fordi jeg var "for full", og det mens jeg var sjoføren for gjengen. Men de jentene i gruppen min som var helt sveiseblind, de kom inn uten problemer. Slike vektere skulle hatt sparken. Anonymkode: c6605...e54 Opplevd det selv med kamerater som har vært edru som ikke har kommet inn. Anonymkode: 78147...22e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #11 Skrevet 18. juni 2016 Den 11.6.2016 at 17.42, AnonymBruker skrev: En dørvakt kastet meg ut en gang jeg ikke ville bli med han hjem etter vakten. En kjekkas som tydeligvis hadde som vane at jentene sa ja, og ble noe irritert over at det ikke var aktuelt med meg Anonymkode: 20040...e7f La meg gjette du slapp ikke inn etter den natten selv ikke når han jobbet? Anonymkode: 78147...22e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #12 Skrevet 8. oktober 2016 En kamerat av meg kom ikke inn ett sted på hegdedalsveien av en vakt fordi bankortet hadde gått ut Dette er ett par årsiden,aldri opplevd før eller senere. Anonymkode: 78147...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå