AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #1 Skrevet 11. juni 2016 Hei dere. Nå har jeg datet ei jente over ett år som jeg liker veldig godt og har følelser for. Det har vært veldig vanskelig å si at jeg har følelser for hun, på grunn av at det noe som holder meg tilbake. Etter et stund med å tenke frem og tilbake, så har jeg bestemt å si det til hun. Tok oss et gåtur og da kom sannheten sa at jeg har følelser osv. Hun ble rørt og visste ikke hva hun skulle si, men ga meg et kyss istedenfor. Etter kysset så skjedde det ikke så mye, vi gikk videre og hadde det gøy sammen. Så kom ukedager, jeg har det travelt og det har hun også. Har ikke fått pratet med hun i 3 dager. Da fikk jeg et ganske rar melding fra hun, jeg skjønte ikke eller hvordan jeg skal ta "hinte". På melding står det: Jeg har ikke tid, men tenker på deg med to kyss emoji. Hva vil det si? at hun ser forholdet vårt som vennskap? Er gutt på 23, veldig følsom og kan bli lett såret. Anonymkode: e48c7...c8e
mittnavn Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Skjønner ikke helt hva det betyr.. Best å bare spørre!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Ehm, høres ut som hun tenker på deg, men har for mye å gjøre til å ta kontakt for tiden. Hun ville vel ikke at du skulle tro at du var glemt 😊 Anonymkode: 06d1e...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #4 Skrevet 11. juni 2016 Hun er nok interessert, men har det travelt og har sannsynligvis ikke så lett for å snakke om følelser. Anonymkode: b2b1e...708 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå