AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg er en rebound.. Tror jeg. Ja... Det er problemet. Har blitt kjent med en helt fantastisk fyr som jeg holder på å forelske meg i, er vell egentlig allerede forelska men sliter med å innrømme det for meg selv. Vi har ikke kyssa eller hatt sex enda men flørter mye og er mye sammen. Snakker hele tiden på telefonen, sender meldinger/snaps osv. Det har seg slik at han og kjæresten har faktisk ikke gjort det slutt enda. De har vært sammen i 6 år, men følelsene forsvant for lenge siden og de har egentlig vært ganske ulykkelige. Han har vært spesielt ulykkelig og jeg merker det på han også at han ikke trives eller har det bra i det hele tatt. Jeg har ikke pushet på han angående brudd men sa at jeg er litt bekymret mtp de er jo kjærester enda. Jeg spurte om han egentlig vil ha henne tilbake, men han sa nei, følelsene er gone for alltid og han savner ekte kjærlighet.. Han sa at det tar litt tid å gjøre det offisielt av mange grunner, de eier hus, bil, dyr og alt sammen. Ingen barn i bildet. Hva faen gjør jeg... Jeg liker han utrolig godt men får skyldfølelse med tanke på at de ER kjærester og hun vet ikke om meg. Han har ikke vært utro dog, for som sagt har vi ikke kyssa eller hatt sex. Flørta litt ja men ingen utroskap fra hans side. Han har sagt også at han har ikke vært utro mot henne, da han selv har opplevd utroskap i tidligere forhold og vet hvor vondt det er. Jeg håper/tror det blir slutt mellom dem offisielt i løpet av sommeren. Vi bor ca 2-3 timer unna hverandre så vi sees ikke så veldig ofte. Han sier han liker meg veldig godt og trives veldig sammen med meg.. Vi møttes via Tinder.. Han er ikke aktiv der lenger etter at vi møttes.. Faktisk sletta brukeren sin og alt. Andre som har erfaringer med dette? Han er virkelig helt fantstisk god og snill, han har veldig gode verdier som passer til mine og vi er perfekt match på helt sykt mange områder. Anonymkode: a1b00...6e7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Ser jeg motiser meg selv at vi er mye sammen men at vi ikke treffes så ofte. Når vi først treffes er vi sammen hele dagen, altså 2 dager i uka gjerne og dette har pågått en stund. Anonymkode: a1b00...6e7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Jeg hadde vært forsiktig med å forelske meg. Jeg hadde selv en "rebound" i slutten av forholdet med eksen. Vi sendte masse meldinger, bilder, snakket på telefon, flørtet masse, men når bruddet var et faktum trengte jeg en pause fra både kjæresten og han jeg hadde flørtet med. Jeg trengte rett og slett kjenne på det å være alene, og fikk han nesten opp i halsen. Anonymkode: 040b0...821 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor han opprettet Tinder profil når han fortsatt har kjæreste. Det er ganske kjipt gjort både overfor henne og deg som han traff. Han burde avslutte ting før han trekker nye personer inn i livet sitt. Hadde passet meg for å ikke bli trukket ned i andres drit. Anonymkode: 2f864...c65 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor han opprettet Tinder profil når han fortsatt har kjæreste. Det er ganske kjipt gjort både overfor henne og deg som han traff. Han burde avslutte ting før han trekker nye personer inn i livet sitt. Hadde passet meg for å ikke bli trukket ned i andres drit. Anonymkode: 2f864...c65 Fordi de ikke er forelsket i hverandre lenger og skal gå ifra hverandre. Når jeg tenker meg om vet jeg ikke om hun vet om det eller ikke, jeg og han er jo venner på face og han kommenterer aktivt på ting jeg deler osv.. Anonymkode: a1b00...6e7
NydeligMann Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 I dag har du satt rekord i å lagte tulletråder, tror jeg. Jeg har sett 7 hittil, og jeg har ikke lett med lys og lykte.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Du er ikke en rebound. Han har en emosjonell affære med deg. Egentlig er du vel den andre kvinnen. Greit at han ikke har vært fysisk utro, men slik du beskriver det høres det ut som han er emosjonelt utro. Anonymkode: b94d8...627 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ikke er forelsket i hverandre lenger og skal gå ifra hverandre. Når jeg tenker meg om vet jeg ikke om hun vet om det eller ikke, jeg og han er jo venner på face og han kommenterer aktivt på ting jeg deler osv.. Anonymkode: a1b00...6e7 Tror du gjør lurt i å tråkke forsiktig her. Det høres ut som hengemyr til det er faktisk slutt. Anonymkode: 2f864...c65
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Blæ.. Ja.. Vet ikke altså. Er redd jeg bare er noe midlertidig siden han er ensom. Men han er så flott og bra.. Anonymkode: a1b00...6e7
SlemUlv Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke en rebound. Han har en emosjonell affære med deg. Egentlig er du vel den andre kvinnen. Greit at han ikke har vært fysisk utro, men slik du beskriver det høres det ut som han er emosjonelt utro. Anonymkode: b94d8...627 må bare si meg enig i dette.. hold deg vekke til det er slutt, eller lengre om du ikke faktisk vil være rebound.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #11 Skrevet 11. juni 2016 Men herregud. Han har ikke gjort det slutt med kjæresten sin enda, han er per definisjon emosjonelt utro. Og du snakker om felles verdier? Hva slags verdier har han når han evner å overlappe forhold fordi han er konfliktsky? Nei, han er ikke en snill mann. Beklager. Dette er en klassisk felle å gå i. Anonymkode: 21511...554 4
Gjest Mythic Skrevet 11. juni 2016 #12 Skrevet 11. juni 2016 Hvem vil ha en mann som er på Tinder mens han fortsatt er i et forhold? Hva om dere blir sammen, dere får problemer, og vips! - han er på Tinder igjen. Han viser at han ikke evner å være alene i 10 minutter med den atferden der, den ene dama skal avløse den andre. Veldig mange burde forstå at man trenger tid etter et brudd før man innleder noe nytt. Tid til å komme i balanse igjen, få ting på avstand, og bli mer bevisst på hva man ønsker og trenger i et nytt forhold. Du ber om hjertesorg ved å fortsette med denne mannen, TS.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #13 Skrevet 12. juni 2016 Hvordan kan du være så sikker på at han ikke har det bra på hjemmebane? Er du sikker på at det ikke er løgn feks? Hvordan kan dere være sammen hele dagen 2 dager i uka uten at kjæresten hennes legger merke til det også? Hvor gamle er dere? Får inntrykk av at du er ung. Anonymkode: 684ad...c51
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #14 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du være så sikker på at han ikke har det bra på hjemmebane? Er du sikker på at det ikke er løgn feks? Hvordan kan dere være sammen hele dagen 2 dager i uka uten at kjæresten hennes legger merke til det også? Hvor gamle er dere? Får inntrykk av at du er ung. Anonymkode: 684ad...c51 Mener såklart kjæresten hans... Anonymkode: 684ad...c51
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #15 Skrevet 12. juni 2016 Jeg skjønner greia og har bestemt meg for å ikke møte han lenger. Vi holder kontakt via FB og Snapchat osv men det blir med det for min del... Jeg har slitt med at jeg mister følelser jævla fort, altså jeg får et crush også forsvinner det UANSETT hvor bra fyren er. Nå er det borte og jeg syns bare han er normalt kjekk og grei.. Så da slapp jeg å gå på en smell her. haha. Takk for svar dere og jeg er enig i de meste dere skriver. Har også sletta tinder og andre datingapper, jeg er ikke klar for en romantisk affære nå anyways. HILSEN TS (merker med rødt så folk ser at jeg har svart!!) Anonymkode: a1b00...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå