Gjest care Skrevet 19. juli 2002 #1 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei har noen lest hans bok "Den uekte". Fader rar bok, lå å leste den ut i natt. Jeg fikk først "tak" på boken etter 200 sider. I begynnelsen var jeg frustrert over skrivemåten, men som sagt etter hvert kom jeg inn i det. Men jeg mislikte slutten, hadde andre forventninger enn det boka gav meg. Det hadde vært artig å høre andre syn på denne herlige, irriterende og nydelige boken. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #2 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei. Holder på å lese den nå, er ca. på side 150. Må si jeg ikke har blitt veldig fenga enda, klarer ikke helt å engasjere meg i alt som skjer. Men hvis du sier den blir bedre etterhvert, så skal jeg ikke gi opp men ta den med meg på ferien! Hilsen Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Ja, du må ikke gi opp, den blir betraktelig bedre. Men som sagt det gikk ca 200 sider før jeg fant det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Synes boken var veldig bra jeg, selv om slutten kanskje var litt rar. Tok litt tid før jeg fant den røde tråden i boken, men da jeg forsto hva den handlet om, så ble jeg veldig fascinert av skrive-stilen! Mitt råd er derfor å ikke gi opp med en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomita Skrevet 5. august 2002 #5 Del Skrevet 5. august 2002 Heisann! Likte boken veldig godt helt frem til slutten - irriterer meg enda - og det er over 1 mnd siden jeg leste den ferdig. Tomita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. august 2002 #6 Del Skrevet 5. august 2002 Ja, jeg også....likte ikke slutten.....men men.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå