Gå til innhold

Har dere single sex regelmessig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på over en måned. Etter at mitt siste forhold tok slutt for et halvt år siden, så har jeg kun hatt sex tre ganger. Er singel, og jeg hadde sex med to venner av meg. Jeg føler at alle har en sexpartner å gå til untagen meg. Jeg har valgt å tenke på å starte å date seriøst, og ikke ha en sexvenn i tillegg for det vil bare komplisere, føler jeg. 

Hvordan gjør dere andre det? Har dere en fuckfriend eller lignende inntil dere finner en å være sammen med? 

Anonymkode: c948f...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen fuckfriend, har hatt det før og det blir bare rot. Nå foretrekker jeg å holde sex til noen jeg dater litt seriøst eller er sammen med. Derfor er det ikke regelmessig sex på meg heller.

Begynt å date litt igjen da for å gjøre noe med saken :P;)

AnonymBruker
Skrevet

Det går år mellom hver gang. Avvist på nettdating og avvist på byen.

Anonymkode: bdb37...e26

Skrevet

Er ca 4 mnd siden her, og det var med min ex, som da var kjæresten min. Har bare sex med noen jeg har følelser for. Så går fort over 1 år mellom hver gang.

• Liker 1
Skrevet

Nope, har kun hatt sex 1 gang.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var singel - nei. Det er ikke noe galt med lysta, men 1) jeg vet ikke hvordan man går fram for å finne en partner for tilfeldig sex* 2) det er ikke helt meg uansett 

*begge mine forhold begynte på internett. Skulle jeg ha gjort det på gamlemåten, hadde jeg nok vært jomfru den dag i dag :D 

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde en periode med mange one-night-stands, men har sluttet med det. Pulevenn fungerer ikke for meg og jeg ville ikke blitt sammen med en dame som hadde hatt sex med en person hun ikke har følelser for over tid. Synes det virker så rart. For meg er sex enten helt med følelser, altså med en kjæreste eller et kjapt knull med noen man ikke møter igjen

Anonymkode: 0ffc1...cab

Skrevet

prøver å alltid ha 1 knulleveninne.
slipper stresset med å løpe etter damer på byen etc da.

Skrevet

Med meg selv i hvert fall ;)

Gjest Klopp
Skrevet (endret)

Har fuckfriends og møter damer ute. Må ha mye sex. Eneste gleden jeg har. Så med meg selv så klart.

Endret av Klopp
Skrevet

Nei, veldig sporadisk, kan fint gå et halvår eller mer uten. Drøy måned siden sist nå.

AnonymBruker
Skrevet

Kun en dame kan fremstille en måned uten sex som mye. 

Anonymkode: 93e2f...9af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope... snart 5 år siden sist her :( Klarer ikke KK-opplegget, og er sjelden ute på byen, så blir lite ONS også :(

Anonymkode: e8f39...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Har en knullekompis, men vi bor i ulike land og kan ikke treffes så ofte. Kan gå alt fra en uke til tre måneder mellom hvert møte. Nå har det gått to uker, og kjenner at jeg savner det allerede. 

Anonymkode: 56873...f79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt sex med noen som jeg ikke var i et forhold med, og har vært singel siden forrige årtusen. You do the math.

Anonymkode: fca16...10e

Skrevet

Har noen par FF som jeg har så lenge jeg er singel. Har sex hver uke til noen par ganger i mnd.. Varierer litt

AnonymBruker
Skrevet

6 år siden sist, har ikke hatt noe behov eller møtt noen jeg følte for å gjøre noe med. Får jeg lyst, tar jeg meg av det selv :biggrin:

Anonymkode: 81df2...49c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en elsker (eller fuckfriend ;) ) . Han bor noen timer unna så møtes ikke hver helg. Nå er det over en måned siden jeg så han sist, kjenner litt på den ja... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...