AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Det er mange ganger jeg ser de villeste tråder om diverse ting som høres egentlig helt hinsides ut om en skulle tatt det ut i den virkelige verden. Hvor mange tråder tror dere at egentlig er troll her på KG? Jeg tenker enkelte folk kjeder seg, vil lage oppstyr, evt få seg en latter over hvor mange som blir engasjert i disse trådene. Anonymkode: d1c01...409
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 På 10.6.2016 den 20.54, AnonymBruker skrev: Det er mange ganger jeg ser de villeste tråder om diverse ting som høres egentlig helt hinsides ut om en skulle tatt det ut i den virkelige verden. Hvor mange tråder tror dere at egentlig er troll her på KG? Jeg tenker enkelte folk kjeder seg, vil lage oppstyr, evt få seg en latter over hvor mange som blir engasjert i disse trådene. Anonymkode: d1c01...409 Tror du har rett i det Anonymkode: e83e9...d90
Mari Y Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 På 10.6.2016 den 20.54, AnonymBruker skrev: Det er mange ganger jeg ser de villeste tråder om diverse ting som høres egentlig helt hinsides ut om en skulle tatt det ut i den virkelige verden. Hvor mange tråder tror dere at egentlig er troll her på KG? Jeg tenker enkelte folk kjeder seg, vil lage oppstyr, evt få seg en latter over hvor mange som blir engasjert i disse trådene. Anonymkode: d1c01...409 Alt for oppmerksomheten. Slik har sosiale medier blitt
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, Mari Y said: Alt for oppmerksomheten. Slik har sosiale medier blitt Det var rette gåsa som feis. Anonymkode: bbf17...40e
Mari Y Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var rette gåsa som feis. Anonymkode: bbf17...40e Deg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå