Gå til innhold

Sende mail til megler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kan jeg sende mail til megler og spør om kommende hus i området jeg bor eller vil det være å være overivrig? Megleren snakket om et hus som skulle komme men jeg husker ikke når. 

Er mail innafor eller bør jeg ringe?

Mvh 

Desperatjakt etter hus.

Anonymkode: 7a4ac...d3b

Skrevet (endret)

Du vil få kjappere svar, sannsynligvis, om du ringer. Men email er selvfølgelig helt greit, det også. Da har jo megler emailadressen til senere også, hvis han vil sende deg linker om aktuelle boliger osv.

Jeg har sendt email til mange meglere jeg, for å spørre om diverse ting, som "hva ble boligen i den og den gata solgt for?".

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

send mail, og har du ikke hørt fra ham eller henne innen mandag kl.. tja... 14 kanskje? så kan du jo ringe og spørre. Jeg synes ikke at det er å mase eller å være for ivrig. 

Der jeg jobber har vi mulighet til å legge inn et søk for kundene i crm systemet, og de som er registrert i systemet vil da få mail og eller sms når vi får inn en bolig som matcher på område/pris/størrelse/type bolig. Du skal ikke se bort i fra at megleren du har vært i kontakt med har en eller annen lignende løsning. 

Lykke til! 

Anonymkode: f12dd...04e

Skrevet

Helt innafor! De er jo glad for å høre at det er interesse i markedet :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Som selger ville jeg likt å vite at det var interesserte kjøpere i mitt område. Så ta kontakt med megler!

AnonymBruker
Skrevet

De fleste meglere har en database over interessenter i et aktuelt område eller aktuelle boliger kjøpere er interessert i. Bli satt på den listen du, så får du melding når megler får inn bolig som kan passe med dine kriterier. Bor du i en større by nør du vurdere å bli satt opp hos flere meglere. 

Anonymkode: c0820...2a3

AnonymBruker
Skrevet

Når vi skulle selge vår halvpart visste jo megleren dette fire måneder før det ble en realitet, så å sette seg på liste er lurt =)

Anonymkode: 8a652...149

Skrevet

Megler er glad for at for tar kontakt. Epost er det beste, for da kan dem svare når de har tid. Mobil er også greit, men ring i arbeidstiden. Meglere har et liv de og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...