alltidstressa Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg arrangerer utdrikningslag neste helg, og en av aktivitetene skal være et rebusløp. Tanken er å dele alle opp i grupper, og ha en utenforstående som underveis sender nye utfordringer som skal lede mot et felles mål. Foreløpige ting jeg har vurdert er: 1. Ta bilde med random person, han/hun må legge det ut på Instagram og bruke hashtag. 2. Finn en mann/gutt som heter *brudgommens navn*. Gruppebilde med han. 3. Be random om å skrive ned ekteskapsråd 4. Selfie på insta med mann i uniform 5. Gjett vekta til… 6. Samle flest mulig folk på ett bilde 7. Stjel dopapir på en valgfri do, og lag en brudekjole på en av deltagerne. Poser sammen med statue, se lykkelig ut. 8. Ta bilde med en politimann (ekstrapoeng for kreativ pose) 9. En av deltagerne skriver navn og nr på veggen til en do. 10. Ta et bilde der alle deltagerne er i lufta 11. Ta bilde der noen planker på en kreativ plass 12. Ta bilde med en hund. 13. Gjenskap dette... bildet 14. Ta bilde av hele gruppa sammen med et ektepar. Skriv ved hvor lenge de har vært gift. Jo flere år, jo mer poeng. Mye bildeutfordringer her... Hyl ut hvis du har noen forslag til andre ting vi kan gjøre, helst som kan dokumenteres på et vis, slik at de kan få tilsendt neste utfordring
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Hjelp, er det noen som har ork til å være med på noe sånt? Ble sliten bare av å lese innlegget. Anonymkode: c0e5e...e95 4
Tonio Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Jeg synes slikt kan være veldig artig, men vet av erfaring at ikke alle synes det er kult å måtte legge ut bilder på instagram fra slike ting. Kan være greit å være sikker på at folk synes det er ok først i tilfelle. Ellers anbefaler jeg ting som å prøve å få noen ukjente til å gi litt pinlige ting (kondom, kronestykke, sokk, truse) eller til å få dem til å forklare noe eller si noe privat om seg selv (hva er rimjob? Hvilken stilling foretrekker du?). Siste tingen, som må avtales med butikken, er at man skal handle på en butikk. Men man kan kun ta fra handlevognen. Feks hvis dere skal ha taco, få noen til å "handle" inn det. Varene betales selvfølgelig i kassen på vanlig måte.
alltidstressa Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2016 8 minutter siden, Tonio skrev: Jeg synes slikt kan være veldig artig, men vet av erfaring at ikke alle synes det er kult å måtte legge ut bilder på instagram fra slike ting. Kan være greit å være sikker på at folk synes det er ok først i tilfelle. Ellers anbefaler jeg ting som å prøve å få noen ukjente til å gi litt pinlige ting (kondom, kronestykke, sokk, truse) eller til å få dem til å forklare noe eller si noe privat om seg selv (hva er rimjob? Hvilken stilling foretrekker du?). Siste tingen, som må avtales med butikken, er at man skal handle på en butikk. Men man kan kun ta fra handlevognen. Feks hvis dere skal ha taco, få noen til å "handle" inn det. Varene betales selvfølgelig i kassen på vanlig måte. Ja, jeg tenker at de fleste bildene skal sendes som MMS/Messenger til "kontrolløren", og at det er valgfritt om de vil poste det andre plasser. Ellers, takk for tips! Den med butikken har jeg allerede tenkt på, bare at jeg tenkte hele gjengen skulle gå på polet, så må hun handle inn drikke til kvelden fra folks vogner/kurver der
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Det her var faktisk ikke så ille som frykta, kan bli artig, men ville nok kuttet pkt 5 og 9 og ikke hatt Instagram som et krav om fremmede skal med på bildene! Heller send det til noen dere har alliert dere med som kan lage en artig presentasjon til å vise når dere tar festen på kvelden. Anonymkode: fc4d5...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå