Gå til innhold

En dyktig frisør i Oslo?


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

kan noen anbefale meg en dykig frisør i Oslo, gjerne i sentrum/ Majorstua-området?

Helst ikke for dyr, men det viktigste er å bli fiiin på håret! (jeg har halvlangt hår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale June på Tango på Oslo S. Hun er kjempeflink. Da jeg bodde i Oslo klippet jeg meg alltid hos henne og var alltid førnøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipte meg hos Edens frisør på grønland t-banestasjon (under jorda liksom....) Hun var superflink! Har aldri vært så fornøyd som nå med sveisen. Jeg har halvlangt/langt hår.

Og veeeeldig billig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podium på Majorstua. Ligger ved Benetton.

Alex på Majorstua, ligger ved t-banen.

Ikke de aller billigste men de har flinke lærlinger som ikke tar full pris. Jeg har vært veldig fornøyd disse plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke døm etter navnet. :wink: Det er ikke spesielt dyrt (spørs hva du regner som dyrt da, rundt 500 for en klipp), og de er veldig flinke. Eieren har f.eks. vunnet flere frisørpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er de flinke til å stripe håret der også? har lyst til å bli ganske så blond til neste vår..... trenger noen tips jeg også til frisørsalonger!

tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spaghetti på Majorstua er også flinke, men ikke spesielt billige.. Men jevnt over synes jeg det er verdt å bruke litt penger, spesielt på klipp, da jeg synes frisyren holder seg bra mye lenger. Også Podium og PåHåret på Majorstuen.

(har nemlig litt sånn vedlikeholdshår for tiden, da jeg skal spare litt for så å klippe det av igjen med økte og uante rare muligheter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...