AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har mange ganger driti meg ut når jeg har trodd at jenter har vist meg interesse. Nå har dette tippet "over". Jeg tror ingen er interessert i meg. En jente som smiler til meg ute på byen er bare høflig. Jeg tar ikke kontakt, det har jeg ikke nerver til. Det eneste "hintet" jeg ville stole på var hvis hun satte seg på fanget mitt og sa "Jeg vil ha sex med deg". Alt annet er ikke eksisterende for meg. Nå er det forbannet helg igjen og ut på byen og vandre i ørkenen. Der er det jo ingen å treffe uansett. Befinner meg ved enden av en enveiskjørt gate, vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av den... Anonymkode: c9015...12a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Det er ikke akkurat en hjelp for deg, men Jeg har lest at de fleste menn har ofte tolker rene vennskapelig fester som flørting og tilnærmelser. Kanskje er vi menn rett og slett skrudd sammen slik fordi det gjør at vi med større sannsynlighet får grepet sjansen når det ligger noe mer bak, så får vi heller tåle skammen ved å gjøre feil noen ganger. Den metoden fungerer dårlig for meg også. Jeg er som deg; jeg går heller glipp av en sjanse enn å ta feil. Det skyldes min lave selvtillit mht jenter, flørting og sex. Det fins diverse kurs i slike ting, blant annet hvordan man skal se forskjell på vennskapelige gester og gløtt, men det fins jo ingen fasit. Anonymkode: 48072...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå