Sh999 Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Leser på kg og det slår meg at det er så mange som sliter med selvbildet og selvtillitt. Vi må bli flinkere til og bygge hverandre og oss selv opp! Kom gjerne med råd og innspill til hvordan😊 i dagens samfunn er det altfor mye fokusering på prestasjoner, utseende og ja alt nærmest. På tide med litt girlpower her, vi er akkurat gode nok hverken mer eller mindre. Hvorfor må vi presse oss selv fordi naboen ligger et skritt foran? Nei folkens, på tide og gi litt mer faen! Eneste som kan gjøre oss mer lykkelig er oss selv og hvordan vi velger og se på oss selv☺️ 6
Fruziria Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Enig, jeg bruker også mye av tiden min på å tenke på at alle andre er så mye bedre enn meg og har slitt med dårlig selvtillitt hele livet, men viktig å huske på at alle er gode nok!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3 Skrevet 11. juni 2016 Herlig tråd Og jeg er helt enig! De fleste mennesker er helt fantastiske sånn som de er. Alle har dårlige sider, mangler, eller kall det hva du vil. Ingen er feilfrie, men vi er alle verdt masse uansett Jeg tenker at en av nøkkelkomponentene til å få bedre selvtillit, er å kjenne seg selv godt. Å vite hvem man er, hva slags verdier man innehar og hvordan man reagerer i ulike situasjoner kan gjøre en mer sikker på seg selv, tenker jeg Men - det et ikke alltid så enkelt å kjenne seg selv godt, og det kan ta tid! Jeg tror det kommer med årene, og erfaring. Og like viktig er det å ha gode og positive mennesker i livet sitt. Det er heller ikke lett å finne, og man må kjempe for å beholde disse fine menneskene Positive mennesker som tilfører oss positiv energi kan direkte eller indirekte påvirke hva vi føler om oss selv Anonymkode: 4dd52...d49
Sh999 Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2016 Hei igjen dere😊 Og tusen takk for kloke ord og innspill! Det er veldig viktig ja og ha gode mennesker rundt seg som bare vil en godt! Og det og tenke og være glad for det som er posetivt og ikke fokusere så mye på det negative. Jeg ble "tvunget" litt til og tenke sånn da jeg hadde kreft fks. Mistet jo håret og det gikk hardt utover selvtillitten! Men ting er aldri så gale at det ikke er godt for noe , heter det seg. Og det er litt sant i det😊 jeg er blitt mye flinkere til å jobbe med meg selv etter at jeg ble frisk! Vi er så mye mer verdt enn det vi gir oss selv kred for! Klem til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå