AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Satt på spissen da men det er så mange som ramser opp dyrekjær som den viktigste egenskapen. Er det så tiltrekkende da? At dere bare faller pladask for en mann eller dame med en gang dere oppdager hvor snill hen er med små pusekatter og bissevover? Hilsen håpefull mann og katteelsker Anonymkode: d7179...33a 6
Rumle Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Det er da ett særdeles sympatisk trekk, spør du meg 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Nei, - faller ikke for noen utelukkende fordi de liker katter. - men om han misliker katter så er det turnoff for kvinne med katt. Anonymkode: 0bdbd...124 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Vil ikke si at jeg faller for en mann kun fordi han liker dyr. Men er ganske viktig for meg at mannen liker dyr. Jeg kommer mest sannsynlig alltid til å ha minst ett dyr, så det er et stort, stort pluss om mannen er dyrekjær Anonymkode: a433e...a1e
Cathrine88 Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Det er et must for meg, og utrolig tiltrekkende og sexy. Jeg kan knapt tenke meg et vakrere syn enn en mann som sover på sofaen med en sovende liten katt eller hund på magen. Men det er selvsagt en god del andre ting som også må stemme. Altså, Hitler var glad i bikkja si, men jeg anser ham ikke akkurat som noen drømmemann. 6
Okapi Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Jeg må si at dersom hun viser seg å ha katt, stiger interessen betraktelig, men ser jeg en hund blir jeg litt nølende. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si at jeg faller for en mann kun fordi han liker dyr. Men er ganske viktig for meg at mannen liker dyr. Jeg kommer mest sannsynlig alltid til å ha minst ett dyr, så det er et stort, stort pluss om mannen er dyrekjær Anonymkode: a433e...a1e Vil legge til at jeg en gang var nær ved å flørte med en mann fordi han kjøpte kattunge mat på butikken Anonymkode: a433e...a1e 3
Bjørkeris Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Hund er turn-off for meg. Katt derimot, avanserte pene vellykkede superdupre mennesker har katt. 4
Gjest 12flo Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Jeg skal ærlig vedgå at jeg elsker katter. Men å bli interessert i en mann fordi han koser med rn katt blir like feil som å falle for knepet med menn som dikker med babyer for å tiltrekke seg damer. Altså, hvis ikke mannen i seg selv vekker interessen, så gjør hvertfall ikke kattekosing det. Selv om det kan se riktig så søtt ut. Men jeg faller ikke for slike triks altså.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 Å like katter er et stort pluss, da det forteller endel hvordan man er. Katter er utrolig kule dyr : selvstendige, lekne, sære... Nå finnes det forskjell på katter, som det også gjør på mennesker, men det er noe med det gemyttet at de ikke er flokkdyr f.eks, som tiltrekker meg mer enn f.eks hunder. Katter klarer seg selv, kan være helt alene. De er fantastiske skapninger;)! Anonymkode: a8a1b...f83
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 Det gjør at han virker omsorgsfull og snill Anonymkode: 0dd49...762
Inwe Skrevet 11. juni 2016 #13 Skrevet 11. juni 2016 Ikke en egenskap jeg utelukkende faller for, men det motsatte kan føre til at jeg dropper han. Er veldig viktig han han iallefall godtar pus, og enda mer tiltrekkende om han liker pus. Siden pus bor hos meg må han godta at han vandrer litt rundt liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå