Gå til innhold

Ikke bry dere om hva kvinner\menn synes er turn off

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Gjør det dere liker. Se på det dere liker og gi blaffen i hva andre tenker om det.

jeg bryr meg ikke om der er uenige i det jeg skrev her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo an å finne en slags middelvei. Jeg dropper ikke miniatyrspill og NES-samlinga fordi damer synes sånt er turn off, men jeg møter heller ikke opp i Mega Man-T-skjorte og drar med meg daten til Outland, med mindre det er ganske tydelig at hun også har en interesse for sånt.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Okapi skrev:

Går jo an å finne en slags middelvei. Jeg dropper ikke miniatyrspill og NES-samlinga fordi damer synes sånt er turn off, men jeg møter heller ikke opp i Mega Man-T-skjorte og drar med meg daten til Outland, med mindre det er ganske tydelig at hun også har en interesse for sånt.

NES! Min virker ikke lenger :icon_frown:

Skrevet
2 minutter siden, Linnea27 skrev:

NES! Min virker ikke lenger :icon_frown:

Er som regel den connectoren som leser av kassettene som streiker, på grunn av teite designvalg i konstruksjonen. Koster bare en drøy femtilapp å kjøpe en ny da, og den er ikke vanskelig å bytte. ;)

/avsporing

Skrevet
Et øyeblikk siden, Okapi skrev:

Er som regel den connectoren som leser av kassettene som streiker, på grunn av teite designvalg i konstruksjonen. Koster bare en drøy femtilapp å kjøpe en ny da, og den er ikke vanskelig å bytte. ;)

/avsporing

Tror jeg jammen du har rett i. For i begynnelsen gikk det hvis jeg trykket kassetten ned flere ganger. Takk for raad (naa maa jeg innromme at det er et par aar siden jeg provde aa faa den til aa virke sist og at jeg ikke vet helt hvor den er). :fnise:

Skrevet
6 minutter siden, Okapi skrev:
15 minutter siden, Okapi skrev:

/avsporing

Virker dette? Har alltid fått vite at det er liten sjanse for at det hjelper, og at sjansen er større for at den blir mer ødelagt. Savner vår veldig, men tror dessverre den ville blitt lite brukt om den fungerte. Er vel mer det nostalgiske det går på her :)

Skrevet

Det spørs jo helt hva som er problemet, selvsagt, men denne biten er den mest sårbare i hele enheten. Problemet er at pinnene blir presset mer og mer ned for hver gang du putter i en kassett, og til slutt vil de være presset så langt ned at man ikke får skikkelig kontakt, noe som fører til blinkene kraftknapp og hoppende bilde. Connectoren er lett å bytte, det er bare å løsne et par skruer, hekte av den gamle, sette på den nye og feste skruene igjen.

Det kan også hjelpe å fjerne lockout-chipen fra hovedkortet, men dette er litt skumlere, siden den er loddet fast. Gikk greit å bare klippe av pinnene med en avbitertang, men svettet jo litt. :P 

Skrevet

Ryddet for personangrep.

pinar, mod. 

Skrevet
10 timer siden, Okapi skrev:

Dette!! 

Skrevet

Tilpasser meg litt, men er fortsatt meg selv. Endrer ikke stil eller interesser for en fyr, men blir kanskje litt ekstra interessert i det vi har til felles 😉

AnonymBruker
Skrevet

Trodde TS siktet til trådene om turn offs her på KG. De bryr jeg meg ikke om. Tenker at de som ikke liker meg for den jeg er må være blant de mange tullingene på KG.

Anonymkode: b5817...6b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...