AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #41 Skrevet 13. juni 2016 Jeg bryr meg ikke om logoen på f.eks vesker. Jeg bryr meg om kvaliteten. Det er mye bedre å bruke noen tusen på ei veske som holder mange år, enn å hele tiden bruke 2-500 på ei veske som ryker innen et år. Av klær kjøper jeg det jeg selv synes er fint. Jeg er blant de fattige i Norge, så jeg kan ikke ta meg særlig råd til å kjøpe veldig dyre klær så ofte. For meg er Zara litt luksus Når jeg en dag får mer penger kommer jeg nok til å handle mer designer-klær, pga. kvaliteten. Samtidig er det jo kjekt å ha noe "luksus" Anonymkode: f10bf...e48 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #42 Skrevet 14. juni 2016 Men greia er jo at en veske til 20 000 fortsatt er laget av skinn eller lerret, akkurat som veska til en tusenlapp. Det er ikke som om den første tåler noe mer enn den siste. Tvert imot er fjonge designerting ofte ganske skjøre. Anonymkode: d6a00...414 4
Gjest Enrandomperson Skrevet 14. juni 2016 #43 Skrevet 14. juni 2016 Spørsmålet er om det er noen som hadde vært villig til å betale opp mot 12.000kr for et pashmina sjal? Ikke sterk merkevare i Norge, men unikheten og kvaliteten er til å gråte av.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #44 Skrevet 15. juni 2016 Dere som sier at lv, chanel osv er for de med middelklasselønn - forklar meg hvorfor louise angelica riise og kristine saltvold har det. De er jo søkkrike? Anonymkode: a69ee...305 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #45 Skrevet 15. juni 2016 hva er det som gjør merkeklær så mye bedre? de er jo stort sett laget av de samme stoffene fra samme sted som billige klær, men de har et annet navn på lappen. burde ikke de som betaler 10k++ mer for en merkelapp føle seg lurt. alt kommer vel fra foxconn uansett. Anonymkode: 23db2...ce2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #46 Skrevet 15. juni 2016 Den 10. juni 2016 at 13.47, AnonymBruker skrev: Jeg skrev ikke at ingen rike har LV veske. Det vet jeg de har. Jeg skrev helt bevisst at "LV er favorisert blant de med middels eller under middels økonomi". Det vil si at de utgjør størsteparten av kundegrunnlaget for LV. Kjendiser er en helt annen sak. De får tilsendt vesker, og blir betalt for å bruke dem - det er forretning. Anonymkode: fe914...bcc Så uvitende du er. Sukk. --- så lenge du har råd- kjøp hva du vil. Anonymkode: e5279...f27 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #47 Skrevet 15. juni 2016 Den 10. juni 2016 at 13.42, AnonymBruker skrev: Her også. Vi har en del eiendommer rundt om i landet som vi helelr bruker penger på, samt aksjer. Her går det også i HM og andre "billigbutikker", men dersom vi først skal bruke litt penger på klær så blir det trenings- eller friluftstøy. Kan også nevne at ingen i omgangskretsen vår bruker betydelige summer (4000+) på klær og tilbehør, finnes jo mange billige merker med minst like god kvalitet. Anonymkode: fbaee...e64 Dette han dler jo også om hva man liker. At du elelr dere velger å bruke pengene på f.eks trenings eller friluftstøy, er jo deres valg, akkurat som andres valg kan være sofistikerte klær. Jeg er fattig, men jeg elsker klær, og å ha bra stil handler ikke om å ha mye penger. Jeg kjøper mest brukt. Når jeg kjøper merkelær og /eller vekser, er det kun fordi jeg liker de, ikke fordi de er av det eller det merket. Har alltid hørt at jeg har min egen stil. Anonymkode: 9cd02...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #48 Skrevet 19. juni 2016 Den Friday, June 10, 2016 at 13.42, AnonymBruker skrev: Her også. Vi har en del eiendommer rundt om i landet som vi helelr bruker penger på, samt aksjer. Her går det også i HM og andre "billigbutikker", men dersom vi først skal bruke litt penger på klær så blir det trenings- eller friluftstøy. Kan også nevne at ingen i omgangskretsen vår bruker betydelige summer (4000+) på klær og tilbehør, finnes jo mange billige merker med minst like god kvalitet. Anonymkode: fbaee...e64 Da bryr vel ikke dere noe særlig om klær og mote. Dere er mer interessert i fritidstøy. Jeg er veldig interessert i klær og mote, og kjøper derfor bare kvalitets klær. Det finner man ikke på HM eller Cubus. Betaler gladelig ekstra for å få tidløse klær i god kvalitet som holder i flere sesonger. Syntetiske klær fra HM holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 9d9fd...712 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #49 Skrevet 19. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntetiske klær fra HM holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 9d9fd...712 HM har da masse ull, bomull og lin? Ikke rart du holder deg unna hvis du tror alt er syntetisk. Anonymkode: d6a00...414
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #50 Skrevet 24. juni 2016 Den 19. juni 2016 at 12.32, AnonymBruker skrev: Da bryr vel ikke dere noe særlig om klær og mote. Dere er mer interessert i fritidstøy. Jeg er veldig interessert i klær og mote, og kjøper derfor bare kvalitets klær. Det finner man ikke på HM eller Cubus. Betaler gladelig ekstra for å få tidløse klær i god kvalitet som holder i flere sesonger. Syntetiske klær fra HM holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 9d9fd...712 Vi bryr oss om klær og mote, men vi betaler da ikke flere tusen for det når man også kan få fine klær fra Lindex, b.young, Vivikes og H&M. Klær derfra kan være i vel så god kvalitet så lange man velger å kjøpe klær i gode materialer og ser at sømmene sitter bra. Selv mistenker jeg at flere tror at et kriterie til å være motebevisst er å bruke mye penger på plaggene, men dette er jo absolutt ikke sant. Hvordan man velger å sette sammen antrekk og tilbehør har så utrolig mye mer å si enn prislappen. Anonymkode: fbaee...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå