Gå til innhold

Hva må KG-brukere få inn med teskje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner mange kverulanter her, hey, jeg er en selv til tider. Jeg har opplevd at folk vrir på sannheten og kverulerer så det står etter, hva er din erfaring med kverulantene her inne; hvordan konstruere et hovedinnlegg slik at alle relevante fakta blir opplyst om?

Kverulantene finner jo alltid noe. 

Anonymkode: b7a89...3a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NAV.NO

Skjønner ikke at folk ikke sjekker ting der i stedet for å starte idiottråder her inne.

Anonymkode: d51ab...4e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Korttenkte idioter som rett og slett nekter å innse at Norge ikke kan ta imot minimum 100 000 "flyktninger" og immigranter til Norge.

Anonymkode: a8473...808

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forstod ikke helt hva du mente. Viss folk trenger mer info for å kunne gi et svar, er ikke det kverrulering. 

Anonymkode: 99019...be0

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner mange kverulanter her, hey, jeg er en selv til tider. Jeg har opplevd at folk vrir på sannheten og kverulerer så det står etter, hva er din erfaring med kverulantene her inne; hvordan konstruere et hovedinnlegg slik at alle relevante fakta blir opplyst om?

75 % av trådene her inne hadde vært unødvendig dersom ts hadde snakket sammen med den han/hun har et problem i forhold til eller hadde brukt google, lest bruksanvisninger m.m. Omtrent resten av % tråder er tråder for morro skyld - og tolk det som dere selv ønsker. 

Anonymkode: bfdff...734

• Liker 2
Gjest Tom/Loki
Skrevet

At Norge ikke kan redde helle verden.

At alt er ikke svart/hvit.

At alt er ikke rasisme.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

90% av alt som blir spurt om her inne kan man finne ut av på 1 min hvis man bare gjør et kjapt søk på google :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

At 50/50 skjeldent er det beste for barna.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, noen er bare ute etter å "ta" Ts uansett, andre spør fordi de oppriktig lurer og trenger svar for å kunne komme med råd. Tror det er vanskelig å skulle please alle. 

Anonymkode: 1c4d5...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

selv om en ikke har samme meninger som deg er det ikke dermed riktig av deg å si at den du diskuterer med har lav IQ.. Tyr du til det argumentet selv så bør du si det samme om deg selv.

Anonymkode: e7fc6...1b4

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NAV.NO

Skjønner ikke at folk ikke sjekker ting der i stedet for å starte idiottråder her inne.

Jeg har ikke tenkt til å forsøke å diskutere med deg, engang. Lukter kverris lang vei.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ikke helt hva du mente. Viss folk trenger mer info for å kunne gi et svar, er ikke det kverrulering. 

Nei, men kverulanter bruker det ofte for å kverulere.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, noen er bare ute etter å "ta" Ts uansett, andre spør fordi de oppriktig lurer og trenger svar for å kunne komme med råd. Tror det er vanskelig å skulle please alle. 

Anonymkode: 1c4d5...9ed

Det er sant, men siden kverulantene er som naturens hyener, så er det jo best å please dem først. Så de snille etterpå, 

Gjest 12flo
Skrevet

Slike forum er jo ment som en "tømmeplass". Og kverulantene? Tjah, de er overalt. Er de ikke. Rett sted og rett tid og sånt. Så bom!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt til å forsøke å diskutere med deg, engang. Lukter kverris lang vei.

HÆ?

Hvor mye kan jeg få, hva er behandlingstiden osv.

Alle disse idiotspørsmålene finner man svaret på på nav.no. Hvorfor starte en tråd her inne?

Gjest 12flo
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HÆ?

Hvor mye kan jeg få, hva er behandlingstiden osv.

Alle disse idiotspørsmålene finner man svaret på på nav.no. Hvorfor starte en tråd her inne?

Ja det er vel så. Men adres personlige erfaringer kan man ikke lese på nav.no. Så, hva med å lukke lya og klikke deg videre til noe ant før du sprekker igjen?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Tris skrev:

Ja det er vel så. Men adres personlige erfaringer kan man ikke lese på nav.no. Så, hva med å lukke lya og klikke deg videre til noe ant før du sprekker igjen?

Øh ... Du skyter på feil blink.

AnonymBruker
Skrevet

At ikke alle er troll, noen er faktisk bare dumme som brød.

Anonymkode: 59f56...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du da forklare hvordan du du vet om dette er en kverrulant som kverrulerer eller en oppriktig og etterretterlig bruker som trenger mer ifor for å gi et seriøst svar og oppriktig vil hjelpe ts?

Anonymkode: bfdff...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...