Gå til innhold

Hivlke datingapper, og sider vil dere anbefale meg som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hivlke datingapper, og sider vil dere anbefale meg som singel?  

Håper på litt tips :) . 

Noen spurte om jeg hadde snap, men jeg synes det virker useriøst ut. 

Anonymkode: a2d04...a80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke anbefale noen egentlig.

Prøve noen dating app'er en periode, men makan til desperasjon og useriøse brukere skal man leite lenge etter.

Jeg sa opp alle og ser på de app'ene som bortkastede penger.

Anonymkode: 69ce3...7cc

• Liker 2
Skrevet

Tinder og OkCupid. Styr unna de som krever betaling. Snapchat er ikke en datingapp.

• Liker 5
Gjest 12flo
Skrevet

Absolutt ingen! Vær heller fysisk aktiv innen en interesse.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Tris skrev:

Absolutt ingen! Vær heller fysisk aktiv innen en interesse.

Det funker ikke så godt om man er introvert eller helst liker ting med smådårlig kjønnsfordeling.

AnonymBruker
Skrevet

Happn

Anonymkode: a274a...ac5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Okapi skrev:

Tinder og OkCupid. Styr unna de som krever betaling. Snapchat er ikke en datingapp.

OkCupid er det jo bare snålinger på. 

Anonymkode: a4f78...927

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Okapi skrev:

Det funker ikke så godt om man er introvert eller helst liker ting med smådårlig kjønnsfordeling.

Jeg er en sjenert introvert personlighet. Så jeg kan ikke bare være fysisk aktiv ute. Det er derfor jeg må finne menn på nettet... Eller så må de tilfeldigvis dukke opp. Og det skjer sjelden, og det er sjelden jeg liker noen som forsøker seg. Så jeg må vel gå via app eller nett. Kanskje jeg kan finne en introvert lignende person.

Anonymkode: 1ad7f...103

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Happn

Anonymkode: a274a...ac5

Hvordan funker den appen, er det slik at dersom noen er i nærheten så vil man få en lyd på telefonen, og så kan man se hveandre om man liker hveandre? Jeg er så sjenert at den appen blir pinlig flau for meg ;) Og kan man slå den av og på?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan funker den appen, er det slik at dersom noen er i nærheten så vil man få en lyd på telefonen, og så kan man se hveandre om man liker hveandre? Jeg er så sjenert at den appen blir pinlig flau for meg  Og kan man slå den av og på? ;)

Man får opp bilder av folk man har gått forbi i løpet av dagen (eller siden sist man åpnet appen) innen den valgte aldersgruppen, så kan velge om man liker dem eller ikke. Det vil ikke den andre se om ikke han eller hun også liker deg (som på Tinder). Men om man ser noen man liker ekstra godt, kan man trykke på Charm og da tror jeg de får en melding. Nokså trygg i grunn, men jeg bor rett ved siden av byens kino og får veldig mange treff på folk som går forbi pga det. Sikkert bedre om mann er innom festivaler og sånt i sommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ødelegge selvtilliten din og ta med selvfølelsen i samme slengen er det bare å begynne med nettdating. Har drevet med dette i flere år, kastet bort tusenvis av kroner og mye tid. Ser du ikke ut som Brad Pitt eller Johnny Depp så har du ikke sjans, uansett hvor seriøs eller ordentlig du prøver å fremstå. Damer får alltid kontakt kun med å poste et bilde. 

Har prøvd alle sitene nevnt i dette innlegget. Det finnes ingen gode, glem det. 

Nå skal jeg begynne hos psykolog for å rette opp i skadene dette har gitt meg. 

Anonymkode: d0941...2f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder og Happn.

Anonymkode: 27a17...d35

Skrevet

Vil vel ikke anbefale noen, men ser problemet ditt. Har vært innom møteplassen, sukker, tinder, badoo...og ender opp med det samme hver gang...17 stk som kun er ute etter en ting, og da gidder jeg ikke mere og logger av. Men av de jeg har prøvd er det faktisk på møteplassen jeg har dumpet borti de mest seriøse...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg tykje insta er ok.

Mvh

Undbe_

Anonymkode: c6eb4...f90

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd mye forskjellig, anbefaler heller å lete etter noen i virkeligheten 

Anonymkode: 9b74f...8a1

• Liker 2
Skrevet
Den 6/10/2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Skal du ødelegge selvtilliten din og ta med selvfølelsen i samme slengen er det bare å begynne med nettdating. Har drevet med dette i flere år, kastet bort tusenvis av kroner og mye tid. Ser du ikke ut som Brad Pitt eller Johnny Depp så har du ikke sjans, uansett hvor seriøs eller ordentlig du prøver å fremstå. Damer får alltid kontakt kun med å poste et bilde. 

Det er jo ikke noe verre på nett enn det er andre steder. Hadde jeg skullet basere meg på tilbakemeldinger fra virkeligheten hadde jeg vært ødelagt for lenge siden, Takket være nett er jeg bare litt...bøyd.

Skrevet

Jeg fant drømmemannen på tinder! :)

Han ser ikke ut som verken Depp eller Pitt, han er introvert, har en helt vanlig jobb.. Men han var sjarmerende, viste masse interesse og vi hadde en helt fantastisk kjemi. Så det er fullt mulig! :) 

Mitt tips er å gi mye av seg selv. Og let etter jenter som også gjør det. :) 

• Liker 1
Skrevet
Den Friday, June 10, 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

"Uansett hvor seriøs eller ordentlig du prøver å fremstå",kanskje problemet ligger her?at du blir fort gjennomskuet?enten så er du seriøs eller så prøver du å fremstå som det og da kan det skjære seg,bare et lite tips☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...