AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Noen som har erfaringer? Hvor langt tid tok det før man fikk farge? Blir fargen fin, eller blir man oransjeaktig ? Jeg har lest flere steder at det kan være skadelig. Men kan det være skadelig å bare prøve en mnd f.eks? Anonymkode: 60e4d...6fa
Gjest Becky48 Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Mammatilmichelle har nå overlevd. http://mammatilmichelle.blogg.no/1465148053_dette_hadde_jeg_aldri.html Eneste mennesket jeg vet om så har brukt slikt.
Gjest marizz Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har brukt det i to uker eller noe, og har nettopp vært i syden Synes jeg har en fin farge iallefall, og er spent på å se om den varer lenger!
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg tar det for å unngå soleksem (har tatt det i 2 uker nå). Merker ikke noe på det så langt, men skal til syden snart så får se om det blir noe brunfarge på meg. Blir aldri skikkelig brun, så blir spennende å se om jeg ser noe forskjell...
tuppsjura Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er veldig fornøyd. Blir ikke oransje, men får en veldig dyp og jevn brunfarge. Varer også lenge, men jeg bruker også hele året. Kjøper bare på helsekosten, og ikke den bloggerne skriver om. Men den funker sikkert den og :-)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Den Tuesday, June 14, 2016 at 20.19, BabyBlue skrev: Jeg tar det for å unngå soleksem (har tatt det i 2 uker nå). Merker ikke noe på det så langt, men skal til syden snart så får se om det blir noe brunfarge på meg. Blir aldri skikkelig brun, så blir spennende å se om jeg ser noe forskjell... Okei, hadde vært gøy å høre hvordan deg gikk etter hvert. Jeg blir heller aldri ordentlig brun...:-( -ts Anonymkode: 60e4d...6fa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 18 timer siden, tuppsjura skrev: Jeg er veldig fornøyd. Blir ikke oransje, men får en veldig dyp og jevn brunfarge. Varer også lenge, men jeg bruker også hele året. Kjøper bare på helsekosten, og ikke den bloggerne skriver om. Men den funker sikkert den og :-) Det hørtes veldig bra ut:-). Hva heter den du kjøper på helsekosten? Koster den mye? Anonymkode: 60e4d...6fa
lillesky Skrevet 1. juli 2016 #8 Skrevet 1. juli 2016 Jeg bruker betakaroten kjøpt i Sverige. Den i Sverige er på 50 mg, mens den norske er på ca. 3 mg. Jeg har fått en fin brunfarge, og har blitt kvitt soleksem. Jeg bruker denne (koster fra kr. 99-179 i Sverige): http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/betakaroten_
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Bare husk at det ikke er anbefalt å ta betakaroten om du røyker pga forhøyet kreftrisiko. Anonymkode: c61fa...845 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 Jeg ville ikke ha tatt det pga betakaroten inneholder store doser a-vitamin. Vit A er et fettløselige vitamin som kroppen ikke skiller ut sånn som c-vit og b-vit, og et overskudd samles opp i leveren. Dette er ikke noe særlig bra. Les denne bloggposten av en sykepleier: https://frularsenblog.wordpress.com/2016/06/16/dropp-betakaroten-og-en-smekk-pa-tastefingern-til-alle-bloggere-som-reklamerer-for-dette/ Anonymkode: 995c6...1af
lillesky Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Man kan jo få kreft av alt nå for tiden... Her er en artikkel hvor en hudlege anbefaler Betakaroten: http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article583175.ece
Gjest BabyBlue Skrevet 21. juli 2016 #12 Skrevet 21. juli 2016 Den 27.6.2016 at 17.52, AnonymBruker skrev: Okei, hadde vært gøy å høre hvordan deg gikk etter hvert. Jeg blir heller aldri ordentlig brun...:-( -ts Anonymkode: 60e4d...6fa Kan komme med oppdatering nå! Er tilbake fra utlandet, og har hverken blitt mer eller mindre brun enn vanlig. Soleksem fikk jeg også i ansiktet en gang, så noe trylleri var det ikke akkurat. Hadde kanskje fungert bedre for en person som er opptatt av å bli brun, men jeg skyr solsenger som pesten og sitter heller i skyggen og leser, så fikk ikke testet det skikkelig heller
Vesentlig Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 Merket at soleksemen bedret seg litt, men ikke noe forskjell på fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå