Gå til innhold

Hva kan jeg ønske meg til bursdagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg fyller året i nær fremtid, og jeg har flere som lurer på hva jeg ønsker meg til bursdagen.
Jeg er veldig glad i bøker, men jobber i bokbutikk og har derfor tilgang til alt jeg trenger og ønsker der. Jeg er glad i vin, men har mye av det fra før - det samme med blomster. Jeg har egentlig alt jeg trenger (hvertfall som jeg kommer på).

Det jeg lurer på (så overfladisk som det kan høres ut..) har dere noen tips til hva jeg kan ønske meg til bursdagen? Alt tas i mot med åpne armer :D Jeg har nemlig en samboer som så gjerne vil at jeg skal si hva jeg ønsker meg for at det skal gjøre arbeidet hans enda litt enklere, haha.

Anonymkode: fcdb3...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva liker du å gjøre?

Kan du ønske deg turutstyr, treningstøy eller liknende? En datenight med kino og middag? En opplevelse av noe slag? Hva med klær, vesker eller sånne ting? 

Blir litt vanskelig når du ikke gir noen info om hva slags type du er. Om du er typen som vil dra på rafting eller typen som vil dra på spa, liksom. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utenlandske bøker som du ikke får i butikken din? Parfyme, body lotion, billetter til en eller annen opplevelse? Sminke, veske, klær av noe slag? En god middag er jo alltid hyggelig, et abonnement av noe slag vil du ha glede av i lang tid.

Anonymkode: bfb64...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tilbakemelding, jeg fikk spa til jul og det elsket jeg.

Det har jeg allerede nevnt at jeg gjerne skulle gjort igjen.

Ellers så trener jeg en del, både styrke og løping.
Jeg elsker å fotografere
Datenight har vi rett som det er, så det er litt kjedelig å ønske seg tror jeg
Jeg er ikke så veldig opptatt av merkevesker og klær. Jeg liker vel aller best å shoppe selv, sånn at jeg vet at jeg får prøvd klær skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utenlandske bøker som du ikke får i butikken din? Parfyme, body lotion, billetter til en eller annen opplevelse? Sminke, veske, klær av noe slag? En god middag er jo alltid hyggelig, et abonnement av noe slag vil du ha glede av i lang tid.

Anonymkode: bfb64...0df

Tusen takk for veldig gode forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hva liker du å gjøre?

Kan du ønske deg turutstyr, treningstøy eller liknende? En datenight med kino og middag? En opplevelse av noe slag? Hva med klær, vesker eller sånne ting? 

Blir litt vanskelig når du ikke gir noen info om hva slags type du er. Om du er typen som vil dra på rafting eller typen som vil dra på spa, liksom. :)

Takk for tilbakemelding, jeg fikk spa til jul og det elsket jeg.

Det har jeg allerede nevnt at jeg gjerne skulle gjort igjen.

Ellers så trener jeg en del, både styrke og løping.
Jeg elsker å fotografere
Datenight har vi rett som det er, så det er litt kjedelig å ønske seg tror jeg
Jeg er ikke så veldig opptatt av merkevesker og klær. Jeg liker vel aller best å shoppe selv, sånn at jeg vet at jeg får prøvd klær skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte også at gavekort etc. på opplevelser må være noe! Du kan jo også ønske deg ting til leiligheten, kaffemaskiner og den type ting? Ellers kan du jo begynne å samle på litt dyrere serier av tallerkener, glass og bestikk etc. Nå innser jeg at jeg foreslår ting jeg selv ønsker meg, og at det kanskje fremstår som litt kjedelige gaveønsker for andre. Men det er jo kjekt å få i gave slik at man selv kan kjøpe andre morsomme ting. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, NumberSix skrev:

Jeg tenkte også at gavekort etc. på opplevelser må være noe! Du kan jo også ønske deg ting til leiligheten, kaffemaskiner og den type ting? Ellers kan du jo begynne å samle på litt dyrere serier av tallerkener, glass og bestikk etc. Nå innser jeg at jeg foreslår ting jeg selv ønsker meg, og at det kanskje fremstår som litt kjedelige gaveønsker for andre. Men det er jo kjekt å få i gave slik at man selv kan kjøpe andre morsomme ting. :P 

Det var kjempesmart, vi trenger faktisk ny kaffemaskin. Men litt kjedelig ettersom vi hadde gått til innkjøp av det uansett, haha. Vi bor sammen, så alle sånne ting er jo felleseie hos oss. Men opplevelser og gavekort er en idè. Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting til trening: gavekort på nye joggesko (trenger man jo alltids), camelbak løpesekk, trådløst headset, pulsklokke, klær, løftesko, treningshansker,løftebelte.... 
Småting til boligen: sengesett, håndklær, interiørartikler 
Gavekort på restaurant, opera, ballet, konsert, teater, spa (f.eks. The Well, Farris eller Kragerø Resort), gavekort på reise eller utflukt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Ting til trening: gavekort på nye joggesko (trenger man jo alltids), camelbak løpesekk, trådløst headset, pulsklokke, klær, løftesko, treningshansker,løftebelte.... 
Småting til boligen: sengesett, håndklær, interiørartikler 
Gavekort på restaurant, opera, ballet, konsert, teater, spa (f.eks. The Well, Farris eller Kragerø Resort), gavekort på reise eller utflukt 

Tusen takk for kjempegode forslag, det gav meg noen ideer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...