AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Er det turn off når en mann ser på tegnefilmer\anime ? Anonymkode: 4ef56...f0b
Okapi Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Man skal være rimelig trangsynt for at det skal være turn off om man iblant ser en Ghibli-film. Blir litt annerledes om man har en haug med Sailor Moon-statuer i stua, bare kler seg i Gundam-skjorter og omtaler dama som kawaii-chan. 13
Gjest ikkedu Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Nei, det syntes jeg aldeles ikke. Liker veldig godt å se på det selv så for min del hadde det vært et pluss! men alt innenfor rimelighetens grenser, slik som okapi nevner..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Jeg for min del reagerte nærmest med instant pantydrop da jeg var hjemme hos han som nå er samboeren min for første gang, og så at han hadde en hel hylle full av Disney-klassikere og animasjonsfilmer av typen Shrek, Istid, etc. Så nei, for meg er det ikke turnoff Anonymkode: a5116...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Om alt annet føles riktig, dropper jeg ikke mannen pga det, men foretrekker i utgangspunktet menn med litt lik smak som meg selv. Så for å være helt ærlig, jeg tenker "Ånei" ved den interessen. (Jeg misliker den type filmer, i likhet med rollespill og voldelige spill.) Anonymkode: 3bdc0...e97 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Anime er turn-off. Tegnefilmer går fint, så lenge det ikke er det eneste han ser på. Anonymkode: 33bac...482 5
DaAg Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Turn ON for min del, spesielt hvis det er anime jeg selv liker. Det finnes utallige gode, og sikkert like mange mindre gode, animer og tegneserier (slik jeg ser det). Er vel det samme som å stille et spørsmål om hvilken som helst type sjanger eller kunstform er turn off eller ikke, blir veldig bredt. men ja, til TS: finnes ingen fasit til spørsmålet ditt. Mennesker som finner interesse i anime vil selvfølgelig like at du også gjør det. De som har noe sterkt i mot det vil kanskje finne det turn off.. også regner jeg med at de fleste ikke vil bry seg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Nei, hvis det er en hobby. Ja, hvis det er en besettelse. Anonymkode: 0fa2f...6ed
Gjest Badebuksa Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 Animé er en ting jeg ikke har noe til overs for, uansett hvem som "driver med det". Jeg synes det bare er kjempeteit. 30-åringer som ser på Digimon. Jeg har sett den der... vampire hunter d? Nei, hva søren het det... ekstremt sære og teite greier. De som liker sånt har jeg ingenting til felles med, det er jeg overbevist om.
Okapi Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 8 minutter siden, Badebuksa skrev: Animé er en ting jeg ikke har noe til overs for, uansett hvem som "driver med det". Jeg synes det bare er kjempeteit. 30-åringer som ser på Digimon. Jeg har sett den der... vampire hunter d? Nei, hva søren het det... ekstremt sære og teite greier. De som liker sånt har jeg ingenting til felles med, det er jeg overbevist om. Men har du sett Spirited Away? Grave of the Fireflies? Det du sier er litt som å avskrive amerikansk film basert på inntrykk fra Scary Movie 2 og Showgirls. Som DaAg sier, en kunstform er mer enn sine svakeste ledd. 4
Gjest Badebuksa Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Okapi skrev: Men har du sett Spirited Away? Grave of the Fireflies? Det du sier er litt som å avskrive amerikansk film basert på inntrykk fra Scary Movie 2 og Showgirls. Som DaAg sier, en kunstform er mer enn sine svakeste ledd. Og hvilken kunstform man foretrekker er jo individuelt, jeg ser heller en helamerikansk film, med amerikansk slutt, tusen ganger enn å se animé. Da jeg var en liten knott var jeg hektet på Pokémon og de filmene og seriene der. Det var artig. Men det er liksom ikke min greie lenger; det er ikke bare innholdet som byr meg imot, men også måten det er tegnet på. Selvom Pokémon ikke nødvendigvis representerer typisk animé, så måtte jeg jo bruke det som et eksempel siden det er noe alle kjenner til. Selv ikkeanimé-folk. Jeg skal innrømme det, jeg dømmer litt vel hardt når det kommer til manga og animé, jeg ser bare for meg langhårede gutter stå utenfor Outland, eller være på innsiden, og lete etter de nye kjærestene sine. Sorry. Prøver å legge det av meg, men noen fordommer sitter bare hardt i. Endret 10. juni 2016 av Badebuksa
Gjest Honeyblossom Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 Nei, jeg gjør det selv Det som derimot blir litt turnoff for min del er hvis han er av den typen som samler på alt mulig rart av anime ting og har masse plakater og stæsj på rommet sitt. Da blir jeg fort litt ukomfortabel.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 Det er så mye forskjellig i tegnefilmverden at du nesten er nødt til å være mer spesifikk. Jeg er glad i tegnefilmer selv og ser gjerne på de som er ment for voksent publikum. Kan også gjerne se en disney klassisker av og til. Anime derimot, og japanske tegnefilmer generelt hater jeg. Jeg har også hatt litt innblikk i den "kulturen" (ja,for mange er dette en hel kultur) og jeg hadde aldri klart å date som ser på det. Nei nei.. Anonymkode: f39b8...123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå