AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg er vant til å jogge utendørs (mest asfalt, litt grus og sti) ca. to ganger i uka. Hvis jeg nå prøver å ha joggeøkt på tredemølle, hvilke utfordringer vil jeg eventuelt støte på i overgangen fra utendørs til mølle? Har jo prøvd å jogge på mølle før også, men bare litt korte økter her og der, og det er over et år siden sist nå. Anonymkode: 75c05...d9d
Ingvilddd Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Nå har jeg jogget jevnt både ute og på mølle i flere år, men husker da jeg var vant med å bare jogge ute og skulle prøve mølle for første gang, så hadde jeg ikke andre "problemer" enn at jeg ble litt svimmel av å jogge på mølle. Dette var kun de første par øktene, og så forsvant det. Aner ikke hvorfor, men husker bare at jeg kjente jeg var litt svimmel da jeg gikk av mølla etter jeg var ferdig. Siden du har prøvd å jogge på mølle før, tror jeg nok ikke du skal støte på noen særlige problemer eller utfordringer, men det kan jo være individuelt Du får bare prøve! Anbefaler imidlertid å veksle mellom utendørs og mølle året rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå