Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en utblåsning. Mye av det som står her er usakelig og barnslig, men jeg er forbannet, oppgitt og lei meg. Gråter mens jeg skriver.

Faen i helvete!!! I mange år har jeg forsøkt å få en fast jobb. Men neida, bare vikariater hode og ræva. Flott med noe, men når ikke arbeidsgivere klarer å sende inn riktig e opplysninger i tide til lønningskontoret, da går det utover meg som arbeidstaker. Og når arbeidsgiver gjør ting riktig, men lønningskontoret klarer å fucke det opp. Da går det utover meg. Jeg har jobbet ved samme sted i 8 mnd. Kun 1 gang har det vært gjort riktig med lønnen. Denne måneden her, måtte lønningskontoret rette opp i en feil som arbeidsgiver hadde gjort. Jeg fikk utbetalt 1500,- kr. !!!! Nei, jeg så ikke at det var noe galt med forrige lønn. Det var litt mindre enn vanlig, på grunn av litt mindre jobb. Men tydeligvis, var det altfor mye utbetalt forrige måned, til tross for at jeg jobbet nesten like mye?!?! Skjønner ikke en dritt. H ordna i helvete skal jeg klare meg på 1500,-. Jo, jeg fyller ut meldekort, og får dagpenger. Men jeg har jo jobbet for mye nå, til å få noen helvetes dagpenger!!!

1500,- til lån, andre regninger, mat, telefon, strøm og alt annet dritt!!!!

I tillegg har jeg fått skade og må til legen også?!!!

God fuckings sommer!!!!!!

Anonymkode: 3fee7...985

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan låne penger av NAV sosial mens du venter på lønnsutbetalingene dine.

Anonymkode: e0c7d...4b6

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan låne penger av NAV sosial mens du venter på lønnsutbetalingene dine.

Anonymkode: e0c7d...4b6

Takk, men låne? Da er jeg like langt ved neste utbetaling da.....?

AnonymBruker
Skrevet

På tide å begynne å sjekke lønnsslippene sine kanskje? 

Anonymkode: 12a9c...ae6

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tide å begynne å sjekke lønnsslippene sine kanskje? 

Anonymkode: 12a9c...ae6

Sjekker dem hver måned. Som jeg skrev i HI så jeg ikke noe galt med forrige lønn. Det ble utbetalt det som jeg alltid har fått, bortsett fra et par tusen  mindre. Ingen ting ,hverken på lønnsslipp, lønningskontoret eller jobben tilsa at jeg skulle få mindre nå. Til og med han på lønningskontoret sa at ting hadde blitt opplyst dårlig. 

Så det!! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører og leser frustrasjonen din. Får vondt på dine vegne..har ingen gode råd å komme med. Men god sommerklem 😔😦😐

Anonymkode: ab3ef...a0c

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører og leser frustrasjonen din. Får vondt på dine vegne..har ingen gode råd å komme med. Men god sommerklem 😔😦😐

Anonymkode: ab3ef...a0c

Takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du i kommunen? Du har nok fått utbetalt opparbeidet ferielønn, ikke lønn, og blitt trekt for ferie (som jeg antar du ikke skal ta ut, siden du ikke har vært der så lenge?) 

Ta kontakt med nærmeste leder :)

Anonymkode: 32f85...4d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...