Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tok denne testen nå nettopp, noen dagen for tidlig, men måtte sjekke før i kveld. Er dette en strek eller er det en skygge? Synes det er vanskelig å tolke og jeg kan vel ikke ta digital test 5-6 dager før mens?

Var gravid i fjor, men mistet for akkurat et år siden. Etter dette har det tatt en del lengre tid og ingenting har skjedd. Har derfor vanskelig for å håpe på noe nå. Trenger hjelp til å tolke:)

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 76315...b01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Streken kom forresten før fristen😊

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noen strek.

Anonymkode: 8473b...519

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må folk ta på død og liv ta tester før tiden?

Det virker så deprimerende med usikre svar..

Anonymkode: df98d...e8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den ser positiv ut :-) sjekk om et par dager igjen :-)

Anonymkode: 07575...d23

Skrevet

Positiv:)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en skyggestrek, syns jeg. Er nok best å vente uansett, og så ta på nytt. 

Anonymkode: 73100...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ut som positiv.

Anonymkode: 97d64...9e2

Skrevet

Jeg ser streken tydelig. Men jeg ser ikke om det er rosafarge i den, så det kan være skyggestrek. Jeg ville beholdt håpet, men ikke stolt helt på denne. Test igjen senere :)

Lykke til! 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tok denne testen nå nettopp, noen dagen for tidlig, men måtte sjekke før i kveld. Er dette en strek eller er det en skygge? Synes det er vanskelig å tolke og jeg kan vel ikke ta digital test 5-6 dager før mens?

Var gravid i fjor, men mistet for akkurat et år siden. Etter dette har det tatt en del lengre tid og ingenting har skjedd. Har derfor vanskelig for å håpe på noe nå. Trenger hjelp til å tolke:)

image.jpeg

image.jpeg

Jeg har brukt masse av disse testene og aldri opplevd skyggestreker på det. Denne ser for meg ut svakt positiv:-)

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen! Fikk positiv digital i dag, så da er jeg endelig gravid igjen!😄 Klarer nesten ikke tro det! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen😊

image.jpeg

• Liker 4
Gjest Theakri
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! Fikk positiv digital i dag, så da er jeg endelig gravid igjen!😄 Klarer nesten ikke tro det! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen😊

image.jpeg

gratulerer så mye :kghjerte:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Så moro! Gratulerer! 😁😁😁

Skrevet

Grattis! :) Så deilig med full klaff! 

AnonymBruker
Skrevet

:) Gratulerer!

Anonymkode: df98d...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...