AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hei. Jeg begynner å bli piss lei. Jeg har ei venninne som har 2 barn (ufordragelige barn). Barna eier ingen form av respekt osv. Moren og faren til barna er ikke til å sammenlignes med deres barn. Her om dagen var jeg på besøk hos disse, og den ene sønnen deres på 9 år gikk plutselig til kjøleskapet, hentet juicekartongen og helte den over moren, helt plutselig. Moren kjeftet overhodet ikke, og sa bare "jeg skal vaske opp, gå opp å se på tv du". Jeg fatter og begriper ikke foreldre som ikke setter grenser eller lærer barna deres ordentlig folkeskikk! Hva er deres tanker rundt dette? Anonymkode: c732e...591 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Dette er da ikke normalt! Anonymkode: 9702c...42d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Det var da en merkelig oppførsel? Du sier at du begynner å bli lei, da er vel ikke dette et engangstilfelle? Har du flere eksempler? Anonymkode: b5da3...4f7
Sh999 Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Oi!! Dette høres jo helt absurd ut? Hvis ikke foreldre er i stand til og sette grenser for barna skaper de jo monstre! Ufordragelige unger er noe av det verste jeg vet. 1
Gjest 12flo Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Nice try. Try harder. Desduten. Juice spruter overalt i slike tilfeller. Barnet ville vært full i søl selv og dermed blitt sendt i dusjen. Ikke i sofaen. Endret 10. juni 2016 av Tris
Hactar Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 2 timer siden, Tris skrev: Nice try. Try harder. Desduten. Juice spruter overalt i slike tilfeller. Barnet ville vært full i søl selv og dermed blitt sendt i dusjen. Ikke i sofaen. Ikke nødvendigvis. Riktignok melk(?), men sprutemønsteret burde være sammenlignbart. En leksjon på livets skole...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Sånne mennesker hadde ikke jeg gidder å være sammen med Anonymkode: fd7d5...b72
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Jeg liker heller ikke slike måter å "oppdra" barn på. Har ei i nabolaget som ler dersom barnet slår henne for eksempel. Jeg hadde satt meg ned på huk, fått øyekontakt med barnet og sagt svært bestemt at det ikke er lov å slå andre. Det går for øvrig an å tipse barnevernet om at disse foreldrene trenger hjelp med grensesetting, og at du legger ved det eksempelet du brukte til dem. Anonymkode: f0462...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå