Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg begynner å bli piss lei. Jeg har ei venninne som har 2 barn (ufordragelige barn). Barna eier ingen form av respekt osv. Moren og faren til barna er ikke til å sammenlignes med deres barn. Her om dagen var jeg på besøk hos disse, og den ene sønnen deres på 9 år gikk plutselig til kjøleskapet, hentet juicekartongen og helte den over moren, helt plutselig. Moren kjeftet overhodet ikke, og sa bare "jeg skal vaske opp, gå opp å se på tv du". Jeg fatter og begriper ikke foreldre som ikke setter grenser eller lærer barna deres ordentlig folkeskikk! Hva er deres tanker rundt dette?

Anonymkode: c732e...591

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da ikke normalt!

Anonymkode: 9702c...42d

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

- Avalon, mod

AnonymBruker
Skrevet

Det var da en merkelig oppførsel? Du sier at du begynner å bli lei, da er vel ikke dette et engangstilfelle? Har du flere eksempler?

Anonymkode: b5da3...4f7

Skrevet

Oi!! Dette høres jo helt absurd ut? Hvis ikke foreldre er i stand til og sette grenser for barna skaper de jo monstre! Ufordragelige unger er noe av det verste jeg vet. 

• Liker 1
Gjest 12flo
Skrevet (endret)

Nice try. Try harder.

Desduten. Juice spruter overalt i slike tilfeller. Barnet ville vært full i søl selv og dermed blitt sendt i dusjen. Ikke i sofaen.

Endret av Tris
Skrevet
2 timer siden, Tris skrev:

Nice try. Try harder.

Desduten. Juice spruter overalt i slike tilfeller. Barnet ville vært full i søl selv og dermed blitt sendt i dusjen. Ikke i sofaen.

Ikke nødvendigvis. Riktignok melk(?), men sprutemønsteret burde være sammenlignbart.

AnonymBruker
Skrevet

Sånne mennesker hadde ikke jeg gidder å være sammen med

Anonymkode: fd7d5...b72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke slike måter å "oppdra" barn på. Har ei i nabolaget som ler dersom barnet slår henne for eksempel. Jeg hadde satt meg ned på huk, fått øyekontakt med barnet og sagt svært bestemt at det ikke er lov å slå andre. :rolleyes: 

Det går for øvrig an å tipse barnevernet om at disse foreldrene trenger hjelp med grensesetting, og at du legger ved det eksempelet du brukte til dem.

Anonymkode: f0462...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...