Gå til innhold

Hvor annerledes er du her inne kontra IRL?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er de største forskjellene mellom din forum-personlighet og den du er i hverdagen?

Anonymkode: 9c89c...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel litt mer åpen og direkte. Prøver stadig å være høflig, og har ikke behov for å drite ut folk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik, dessverre kan man kanskje si. Jeg er nok mer deppa IRL. Nei, shit, jeg er et vrak. Men diskusjonsmessig så er jeg like streng og "med" hvis jeg diskuterer i virkeligheten og er langt ifra redd for å si min mening eller skape bråk. 

Jeg har en høne å plukke med svigers og venter bare på at de skal si eller gjøre noe idiotisk. I mellomtiden tar jeg ut sinnet og debattbehovet her inne hihihi 

Men jeg har selverklært god humor både på nett og IRL, og jeg er også svært fornuftig og smart. Akkurat som her inne ;) 

Jeg tror jeg er meg selv i ganske stor grad her inne, bortsett fra enkelte ting som jeg holder skjult. Kan ikke være helt seg selv heller. 

Anonymkode: 64e4d...6f6

Skrevet

Er helt lik her inne som i den virkelige verden. Ser ingen grunn til å ta på meg en rolle på nett.

Skrevet

Jeg er nok litt mer omsorgsfull/varm i virkeligheten. Men det er ikke noe jeg aktivt går inn for, å være annerledes her. Det bare faller seg sånn. 

Gjest New Girl
Skrevet

Er ganske lik tror jeg. Holder meg litt i bakgrunnen, men sier i fra hvis jeg har en sterk mening om et eller annet. Men tør nok kanskje å være litt tøffere i diskusjoner her inne enn i virkeligheten. Og hadde nok reagert annerledes om folk hadde snakket til meg på den måten som noen kan finne på å gjøre her inne. 

AnonymBruker
Skrevet

Tar hensyn irl fordi mennesker har så lett for å mistolke alt.

Anonymkode: 96b94...ed0

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Er mer politisk korrekt i virkeligheten og snakker med filter. Har et lite filter her inne også, men skriver for det meste det jeg mener.

Endret av Minesveiper
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Av forskjellige grunner valgte jeg å være en annen når jeg først kom hit for flere år siden. Dette har dabbet av veldig og jeg er mer meg selv her inne nå.

Den største forskjellen er vel at jeg "der ute" er mer alvorlig og bestemt, og "her inne" mer forsiktig.

Endret av LightBulb
Skrevet

Spørs nok hvor mye jeg har drukket, men er stort sett ærlig om det meste IRL, kanskje bortsett fra det seksuelle.

Gjest Vause
Skrevet

Jeg er definitivt mer åpen her enn jeg er i det virkelige liv. Tipper at 90% av det jeg har skrevet om meg selv her inne ville jeg aldri fortalt noen! Trenger med andre ord aldri å være redd for at noen skal kjenne meg igjen. :opplyser:

Skrevet

Jeg er nok betraktelig mer "reflektert", siden jeg sjeldent gidder å utdype mine tanker, meninger og følelser på en tilfredsstillende måte her inne. I tillegg til at jeg finner det mye mer underholdende å være litt mer .. usmakelig, her inne enn i det virkelige liv.

Med mine venner er jeg varm, full av latter, en god lytter og høvelig gjennomtenkt. Ellers er jeg som regel tankefull, småbekymret, og prøver å avlede mine egne tanker.

Skrevet

stort sett lik irl life

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg er like ufyselig i virkeligheten som det jeg er på KG.

Skrevet

Jeg er ganske lik her og i virkeligheten, men litt villere i virkeligheten når jeg har drukket. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjefter MYE mindre irl! :fnise:

Anonymkode: 490c0...64d

Skrevet

Er hyggelig på forum. I virkeligheten har jeg splittet personlighet avhengig av hvem jeg henger med.

Kan være som pesten selv mot enkelte. Jeg og flink til å spille dum og lure folk til å få det som jeg vil.

Skrevet

er litt snillere her tror jeg, hehe... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...