Leo-girl Skrevet 19. juli 2002 #1 Skrevet 19. juli 2002 Hei, Tok en test i dag fordi jeg har følt meg litt rar i kroppen de siste dagene. Venter ikke mens før onsdag 24. juli. Men i dag tidlig når jeg tok testen så viste den en svak strek i det andre vinduet....ikke så svak at jeg måtte se den med lupe, men svakere enn i det runde vinduet. Er det flere der ute som har fått dette? Synes det er litt rart siden det er noen dager til forventet menstruasjon. Tørr liksom ikke helt tro at det virkelig er sant...! Må bare forhøre meg litt jeg....er litt spent og rar i dag...merkelig følelse dette her. Klem fra Leo-girl
Gjest line Skrevet 19. juli 2002 #2 Skrevet 19. juli 2002 Hei. Da regner jeg med at du er gravid jeg, ta en ny test om en ukes tid for å bekrefte det. Cb testene er jo kjent for å være nøyaktige. Men for å være helt sikker så ta en test til. Lykke til :D 19+4
mammamia Skrevet 21. juli 2002 #3 Skrevet 21. juli 2002 Jeg tok tok Cb-test 9 dager etter eggløsning og fikk positivt resultat. Jeg tror at positiv test for det meste betyr graviditet selv om du tester tidligere enn de anbefaler. Derimot kan man ikke stole på at en negativ test før anbefalt tid betyr at du ikke er gravid. Og en blå strek er en blå strek. Min strek var faktisk klarere enn kontrollstreken! Begge gangene! Samboeren min som leste av resultatet trodde at det var det runde vinduet som anga graviditet. Det var han som leste av....
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Har du blitt noe klokere mammamia? Er nemlig i samme situasjon selv, og er så fryktelig spent...
mammamia Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 Jeg er 6 uker på vei! Eller, har ikke helt greie på tellinga ennå, men rundt der. Var til legen i forrige uke og fikk bekreftet baby på vei! Klart forstørret livmor, sa han, og det var de nydeligste ord jeg har hørt på lenge! Spsielt fordi jeg var litt engstelig etter en liten blødning. Men alt er visst bra ennå! Så etter min erfaring er du nok svanger ja! Du får tisse på flere pinner! Morgentiss etter liten væske kvelden før er gulle godt! Lykke til! Klem fra mammamia uten kvalme
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #6 Skrevet 23. juli 2002 hei... Da jeg merket at noe var på gang tok jeg en test. Den viste en svaaak blå strek i det firkantede vinduet. Dagen etter var streken sterk og tyderlig.. Da ble Litle gla ja! Er nå 15+2 på vei, å enda ikke plaget så mye av den berømte morgenkvalmen, og takker for det. Litle og Nurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå