AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Jeg bestilte to like bikinitopper fra H&M, den ene i størrelse 75A og den andre i 70B. Cupene skal være like store i begge disse størrelsene, det har jeg alltid hørt - 75A og 70B er samme cup, 75B og 70C er samme cup, osv. Men jeg sjekket, og cupen på bikinitoppen i 75A var større enn i 70B. Flere med samme erfaring? Er det ikke rart når dette er så allment kjent, og så viser det seg å ikke stemme? Jeg må i hvert fall revurdere BH-størrelsen min nå, må nok ha 70C. Anonymkode: 96333...1d6
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #2 Skrevet 11. juni 2016 Så rart, for det skal være sånn at cupene er like store, ja.
Silje97 Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Rart. jeg bytter mellom de to størrelsene der og ja, jeg kan få litt forskjellig resultat i forhold til løft og sånn, men de føles like store
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Kanskje H&M ikke følger "regelen" da, eller kanskje bare akkurat den bikini-BHen er slik i størrelsen. Skal sjekke neste gang jeg prøver bikini/BH, men det var jo rart at A-cupen i 75A var større enn B-cupen i 70B, hadde trodd det var den andre veien hvis det skulle være en forskjell. Anonymkode: 96333...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå