AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg prøver å finne navnet på en NRK-serie som jeg så på da jeg var liten (slutten av 90-tallet). Det handlet om to tusser (spilt av voksne mennesker, om jeg ikke husker helt feil) som bodde i en skog, og pleide å gjøre rampestreker og liknende ting mot en familie som bodde i et hus i skogen. På slutten av episodene så sa de alltid (på en lur måte): "Den biffen var det jeg som årna" - "og så jeg"... Tror introen til serien var noe tussefløyte-spill. Anonymkode: 215ee...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Del Skrevet 10. juni 2016 Åh den har jeg lurt på i årevis. Husker den gikk på sommer Barne-TV. Håper det er noen som husker hva programmet heter :-) :-) Anonymkode: 62a72...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Del Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke om den passer, husker ikke handlingen, men tyttebæsjene er et ord som har festet seg Anonymkode: 3a549...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimle Skrevet 11. juni 2016 #4 Del Skrevet 11. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om den passer, husker ikke handlingen, men tyttebæsjene er et ord som har festet seg Anonymkode: 3a549...d3d Tyttebæsjene tror jeg er fra drømmehagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #5 Del Skrevet 11. juni 2016 22 minutter siden, Bimle skrev: Tyttebæsjene tror jeg er fra drømmehagen.. Nei, det er fra Propp og Berta. Som forsåvidt handler om gnomer som bor i en skog, og en mann og en ku som flytter til et hus i skogen og en heks. Ganske likt det TS spør etter, men ikke helt. Anonymkode: ddd60...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #6 Del Skrevet 11. juni 2016 Er hverken Drømmehagen eller Propp og Berta. Dette er ekte mennesker som har kledd seg ut. Handlingen foregår på en gård på sommeren og handler om familien der. Det de ikke vet er at i skogen bor det to ?) tusser/troll. De finner på små pek. Og sier sånn som "den biffen var det jeg som årna. Også jeeeg. Rådyret fikk hoppet bukk, på et sukk. " Anonymkode: 62a72...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 11. juni 2016 #7 Del Skrevet 11. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er fra Propp og Berta. Som forsåvidt handler om gnomer som bor i en skog, og en mann og en ku som flytter til et hus i skogen og en heks. Ganske likt det TS spør etter, men ikke helt. Anonymkode: ddd60...1cf Huff fikk alltid mareritt av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 15. februar 2020 #8 Del Skrevet 15. februar 2020 Dette vil jeg også vite. Synes å huske at introen var så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 15. februar 2020 #9 Del Skrevet 15. februar 2020 Etter nøye research, tror jeg at jeg har funnet det! Showet heter «Seljåsen» og det ligger noen klipp på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 15. februar 2020 #10 Del Skrevet 15. februar 2020 På 11.6.2016 den 2.37, AnonymBruker skrev: Nei, det er fra Propp og Berta. Som forsåvidt handler om gnomer som bor i en skog, og en mann og en ku som flytter til et hus i skogen og en heks. Ganske likt det TS spør etter, men ikke helt. Anonymkode: ddd60...1cf Den serien var konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå