Gå til innhold

Hvordan finne ut om han vil noe mer (er forelsket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Jeg har møtt en mann litt av og på de siste to-tre årene. I det siste har jeg fått litt følelser for han, men er usikker på om han føler det samme. Vet dere hvordan jeg kan finne ut hva han føler? Jeg ønsker ikke å spørre direkte, men kanskje det om der en spesiell måte menn som er forelsket oppfører seg på eller om det er en type melding jeg kan sende for å teste?

Han virker interessert når jeg er med han, han sender også litt meldinger etterpå, men sender ikke veldig mange meldinger og tar ikke veldig ofte initiativ til å møtes. Jeg lurer på om jeg ikke har vist nok interesse slik at han er usikker å hva jeg vil så derfor holder tilbake, eller om han holder tilbake fordi han ikke er interessert. Hva tror dere? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må spørre direkte.

Anonymkode: 0e288...00b

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, tuppeluraa skrev:

Hei dere,

Jeg har møtt en mann litt av og på de siste to-tre årene. I det siste har jeg fått litt følelser for han, men er usikker på om han føler det samme. Vet dere hvordan jeg kan finne ut hva han føler? Jeg ønsker ikke å spørre direkte, men kanskje det om der en spesiell måte menn som er forelsket oppfører seg på eller om det er en type melding jeg kan sende for å teste?

Han virker interessert når jeg er med han, han sender også litt meldinger etterpå, men sender ikke veldig mange meldinger og tar ikke veldig ofte initiativ til å møtes. Jeg lurer på om jeg ikke har vist nok interesse slik at han er usikker å hva jeg vil så derfor holder tilbake, eller om han holder tilbake fordi han ikke er interessert. Hva tror dere? :) 

Kan du ikke ta initiativ til å møtes og så spørre litt tilfeldig om eventuelle forhold, framtidsutsikter osv? Dvs ta opp emner som kan gi deg en pekepinn på hvor landet ligger. Du kan kanskje også invitere på noe "date-aktig" og se på reaksjonen hans. Hvis dere har felles kjente, kan du kanskje forhøre deg litt hos dem. Lykke til!:)

Anonymkode: e0e60...995

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sex? 

Når du sier du har "møtt" ham de siste to-tre årene, er det i romantisk kontekst, eller bare som venner?

Anonymkode: c59c6...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...