Gå til innhold

Skal jeg ta meg nær av kvinner som er bitchy mot meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De later som de ikke ser meg ute, snakker minimalt med meg i sosialt lag, gir meg dårlige vibber med påfølgende usikkerhet. Men dette er også en gjeng med kvinner som bor på det samme stedet, og som garantert skravler sammen..

Jeg vet ikke helt hva jeg har gjort, men damene er flinke til å få meg til å føle at jeg har gjort noe galt. Mennene er ikke slik, og jeg synes det er tryggere å forholde meg til dem. 

Om menn ikke er slik, skal jeg da la være å bry meg om oppførselen til kvinnene?

Eller kan det ligge noe bak? Personlig er jeg bombesikker på at jeg aldri får et svar fra noen..

Selv om jeg føler meg unnselig og svak, mener mannen min at jeg er en sterk kvinne. Men det eneste jeg gjør er å vise at jeg ikke bryr meg på utsida. Men på innsiden er jeg redd.

Jeg tenker at det er rart at så mange tar seg bryet med å irritere seg over lille meg. 

Skal jeg holde meg unna dem med god samvittighet? Har prøvd å komme overens med dem før, men det skal jo ingenting til for at man blir dyttet ned i sølen.

Hvorfor tror dere at kvinnene har dette synet på meg?

Anonymkode: 7e3d9...419

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen anelse, det kan være tusen forskjellige ting.

Men dersom det er en gjeng med kvinner i samme miljø, hadde jeg neppe brydd meg. Bor du på bygda?

Anonymkode: 5fc33...e5f

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet om dette før, ts?

Anonymkode: bbd54...ed1

Skrevet

Kan det være at du ubevisst utstråler at du er litt "redd" at de ikke helt vet hvor de har deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem, mange damer der ute som har sagt mye stygt til meg-spesielt i jobbsammenheng.

Er sikker på meg selv, glad, snill og flink til det jeg gjør, tolerer ikke dårlig oppførsel av noen lenger- hvorfor skal en alltid gå i seg selv når andre mennsker er stygge  mot deg? Bør være omvendt.

Anonymkode: a9849...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De liker deg ikke, dere passer ikke sammen når det gjelde rpersonlighet. Det er bare sånn at noen personligheter kommer man bedre overens med enn andre. Kvinner viser dette bedre enn menn. Menn later som om de liker deg uansett. Husker tilbake fra universitet der en guttegjeng var kompis med en bølle selv om de mislikte han sterkt. De spilte spill med han og var på fest med han. Han var frekk i kjeften og bøllete. Så ja, menn/ gutter er mer falske sånn sett.

Anonymkode: 2eef3...fdf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...