Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år har jeg ekstra lang sommerferie, 3 mnd. Jeg aner ikke hva jeg skal ta meg til! Jeg bor på et relativt lite sted og har derfor ikke klart å få meg sommerjobb, noe som da fører til sykt mye fritid, og lite penger. Jeg skal på ferie i ti dager, men det er ikke før i august. 

Jeg har tenkt å være en del ute å gå på fjellet og trene, og lese bøker, men jeg trenger liksom noe annet. Når det er skole så er jeg jo så opptatt med skolearbeid at jeg ikke tenker at jeg har for lite å gjøre og setter pris på når jeg har tid til å lese en utenomfaglig bok. 

De få vennene jeg har skal jobbe og reise mye, men jeg får jo sett litt til de da. 

Derfor trenger jeg tips til aktiviteter jeg kan finne på, hovedsaklig alene, som ikke koster noe særlig. Jeg har heller ikke noe særlig tilgang til bil.

Anonymkode: a33bd...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Geocaching?

Anonymkode: 39921...f85

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Geocaching?

Anonymkode: 39921...f85

Nei, hva er det? 

Skrevet (endret)

.

Endret av SillyFlamingo
Litt mye trykking på morningen
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da trenger man jo bil? 

Ikke nødvendigvis, hos meg er det 19 geocatcher i gåavstand fra der jeg bor. :)

Last ned app'n å ta en titt om hva som er rundt deg... :)

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, SillyFlamingo skrev:

Ikke nødvendigvis, hos meg er det 19 geocatcher i gåavstand fra der jeg bor. :)

Last ned app'n å ta en titt om hva som er rundt deg... :)

Det var visst bare et par stykker her :( De andre nærmeste må jeg ha bil for å komme til. Litt kjipt, for det så egentlig litt artig ut! 

AnonymBruker
Skrevet

Flere tips?

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg noen fag fra et universitet/høyskole i nærheten du kan lese deg opp på. Så tar du eksamen i høst. Lykke til! :) 

Anonymkode: 2873b...e3f

Skrevet

Dra på lengre vandreturer eller teltturer? Lær å padle kajakk? Skriv en bok? Begynn med styrketrening? Fortsett søken på sommerjobb? Ta toget eller bussen eller båten til nærmeste by for litt omveksling? Reis til nye steder i nærmiljøet? Dra på fisketur? Begynn med strikking? Prøv terrengsykling? Lån en hest og dra på ridetur? Lær deg et nytt språk? Begynn å se en lengre serie fra begynnelsen (som f.eks. Game of Thrones, Doctor Who eller Vikings)? Lær deg å svømme langt og lenge? Begynn med jogging? Test ut mat/bakeoppskrifter? Dra på besøk til slektninger du ikke har sett på lenge? Skriv dikt? Mal/tegn bilder? Ta bilder? Begynn med slektsforskning? Spill golf? Brygg øl? Dra på grottetur? Studer Norgeshistorien?

Det finnes alltids noe å gjøre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 12.6.2016 at 23.18, AnonymBruker skrev:

Finn deg noen fag fra et universitet/høyskole i nærheten du kan lese deg opp på. Så tar du eksamen i høst. Lykke til! :) 

Anonymkode: 2873b...e3f

haha, nei, det skal jeg i alle fall ikke :)

23 timer siden, RC skrev:

Dra på lengre vandreturer eller teltturer? Lær å padle kajakk? Skriv en bok? Begynn med styrketrening? Fortsett søken på sommerjobb? Ta toget eller bussen eller båten til nærmeste by for litt omveksling? Reis til nye steder i nærmiljøet? Dra på fisketur? Begynn med strikking? Prøv terrengsykling? Lån en hest og dra på ridetur? Lær deg et nytt språk? Begynn å se en lengre serie fra begynnelsen (som f.eks. Game of Thrones, Doctor Who eller Vikings)? Lær deg å svømme langt og lenge? Begynn med jogging? Test ut mat/bakeoppskrifter? Dra på besøk til slektninger du ikke har sett på lenge? Skriv dikt? Mal/tegn bilder? Ta bilder? Begynn med slektsforskning? Spill golf? Brygg øl? Dra på grottetur? Studer Norgeshistorien?

Det finnes alltids noe å gjøre :)

Det finnes alltids noe å gjøre ja, men utrolig mye av det du foreslår innebærer jo enten reising eller bruk av penger. Noe jeg har svært lite mulighet til. 

Men det å bake og sånn var ikke så dumt, kan kanskje prøve å lage noe nytt. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stolpejakt?

https://www.stolpejakten.no/#/about

Anonymkode: 0a694...b85

Det så ut som om det bare finnes på Østlandet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...