AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Jeg skal på date på lørdag. Det er meldt fint vær, men ikke så veldig varmt. Jeg vil gjerne kle meg litt sommerlig, siden det er sommer, men jeg vil jo ikke ha for lite klær på meg heller Jeg vil se casual ut, ikke horete. Vi skal ut å spise også ta noen drinker. Blir nok ikke en alt for fancy restaurant. Har dere forslag til hva jeg skal ta på meg? Jeg vil heller ikke overdrive pyntingen, sånn i tilfelle han ikke har pyntet seg så mye. Anonymkode: 6dd34...525
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Ville brukt en knelang sommerkjole. Ikke helt ettersittende, men ikke en kjole som ser ut som en sekk heller. Anonymkode: f94fa...04f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Skinny jeans og en fin topp. Anonymkode: 4fc63...676 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 På 9. juni 2016 den 23.37, AnonymBruker skrev: Jeg skal på date på lørdag. Det er meldt fint vær, men ikke så veldig varmt. Jeg vil gjerne kle meg litt sommerlig, siden det er sommer, men jeg vil jo ikke ha for lite klær på meg heller Jeg vil se casual ut, ikke horete. Vi skal ut å spise også ta noen drinker. Blir nok ikke en alt for fancy restaurant. Har dere forslag til hva jeg skal ta på meg? Jeg vil heller ikke overdrive pyntingen, sånn i tilfelle han ikke har pyntet seg så mye. Anonymkode: 6dd34...525 Som mann hadde jeg smelta for dama i lårkort rød minikjole , men er kjolen veldig kort så nytter det ikke med så mye utringing at det ser billig ut for da hadde jeg blitt litt småusikker om hun var horette eller om hun gjør det får se sexy ut... Kan godt overraske med sexy undertøy eller truseløs under kjolen . Anonymkode: bf574...e6c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann hadde jeg smelta for dama i lårkort rød minikjole , men er kjolen veldig kort så nytter det ikke med så mye utringing at det ser billig ut for da hadde jeg blitt litt småusikker om hun var horette eller om hun gjør det får se sexy ut... Kan godt overraske med sexy undertøy eller truseløs under kjolen . Anonymkode: bf574...e6c Det er over et år siden den daten til ts, så jeg er helt sikker på at hun fant et passende antrekk. Anonymkode: 773b9...16d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå