Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke du vite, han gir faktisk 10 000 kr/året til røde kors og 20 000 kr/året til kirkens nødhjelp. Sikkert mer enn du gir. eller hva? 

Anonymkode: 8472b...01d

men allikavel er han avhengig av penger fra andre til å passe dyrene sine? jaaaah.... 

Anonymkode: 53013...53c

AnonymBruker
Skrevet

dette er en diskusjon jeg ikke gidder kjenner jeg. det blir en diskusjon hvor TS skal bli fornærmet på alle som sier noe, eller kverulerer på alt og ingen kan få TS til å snu litt på flisa og se ting på en annen måte. takk for meg 

Skrevet

Vet ikke hvilken dyrebeskyttelse som gjorde dette, men du må jo skjønne at det ikke er normen. Jeg har en katt fra dyrebeskyttelsen, og hun hadde et par problemer når vi hadde hun som fosterhjemskatt, de nølte ikke med å ta hun til dyrlegen flere ganger. Og til slutt adopterte vi hun. Dyrebeskyttelsen Bergen Hordaland, gjør i vertfall alt for kattene sine, det kan jeg love, de folka står på døgnet rundt og har innsamlingsaksjoner, basar og alt du kan komme på for å hjelpe dyrene.

Her i Bergen dekker de og eventuelle utgifter hvis katten din blir syk rett etter den har blitt adoptert, det sa de ihvertfall til meg.

Broren din har nok vært max uheldig.

Skrevet

Trollet med årslønn på 720 000 og bonus på 60 000 gir bort alle pengene til pelsdyroppdretteren i nabolaget.

:klappe:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men allikavel er han avhengig av penger fra andre til å passe dyrene sine? jaaaah.... 

Han er ikke avhengig av penger fra noen som helst, han følger mattilsynets lover og regler, og denne pengegaven er bare nettopp det, veldedighet fra min side. Det er så deilig å kunne gi bort 100 000 kr til akkurat hvem man vil. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette er en diskusjon jeg ikke gidder kjenner jeg. det blir en diskusjon hvor TS skal bli fornærmet på alle som sier noe, eller kverulerer på alt og ingen kan få TS til å snu litt på flisa og se ting på en annen måte. takk for meg 

Ååå... stikker du? Jeg vant! Yesss

Skrevet

Jeg melder meg ut av denne tråden nå før det blir en lang diskusjon. Men jeg ville bare ta et tak for dyrebeskyttelsen og dyra, synes alltid det er verdt å argumentere for det.

AnonymBruker
Skrevet

Ååå... stikker du? Jeg vant! Yesss

nei, du vant ikke. men mennesker som deg er ikke verdt tiden min. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lille_fiol skrev:

Vet ikke hvilken dyrebeskyttelse som gjorde dette, men du må jo skjønne at det ikke er normen. Jeg har en katt fra dyrebeskyttelsen, og hun hadde et par problemer når vi hadde hun som fosterhjemskatt, de nølte ikke med å ta hun til dyrlegen flere ganger. Og til slutt adopterte vi hun. Dyrebeskyttelsen Bergen Hordaland, gjør i vertfall alt for kattene sine, det kan jeg love, de folka står på døgnet rundt og har innsamlingsaksjoner, basar og alt du kan komme på for å hjelpe dyrene.

Her i Bergen dekker de og eventuelle utgifter hvis katten din blir syk rett etter den har blitt adoptert, det sa de ihvertfall til meg.

Broren din har nok vært max uheldig.

DOOA :) Jeg har også hatt en katt fra DB, den var så snill som bare det helt til den bet og kloret samboeren min. Det hadde de glemt å nevne, at den ikke likte at folk klappet den når den kom bort til folk. Etter å ha truet med forbrukerrådet, som var på min side, fikk jeg igjen pengene og leverte tilbake kattekreket. No more, sier jeg ass. 

Dessuten er mange av dem veganere, jeg hater veganere. De lever i sin egen verden og slenger dritt om alle som drikker melk. "Det er kalveføde", buhu. 

Jeg støtter heller revefarmer ass. 100 000 til pelsdyroppdrett, yay! Så kan dere her inne være så sure dere bare vil :D 

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av. Har du 60.000,- i netto eller brutto? 

Håper du fikk feil og må tilbakebetale :) 

Anonymkode: 443b2...ce6

Skrevet

Kos deg du! ;) Ha en fin dag videre!

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av. Har du 60.000,- i netto eller brutto? 

Håper du fikk feil og må tilbakebetale :) 

Anonymkode: 443b2...ce6

Netto :) ! Og ja, folk her inne hadde rett. Det var bonus. Fordi jeg er så flink. Får t.o.m høyere lønn snart (fom juli). Da kan jeg gi bort så mye jeg vil.

Revefarm denne gang, neste gang gir jeg nok 20 000 eller noe til PLAN.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, lille_fiol skrev:

Kos deg du! ;) Ha en fin dag videre!

Takk, jeg skal ha en strålende dag :D Og sløse bort resten av de 20 000 på øl og fest.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å gi 100 000 av dem til den lokale revepelsfarmen. Sist jeg var der hadde ikke dyrene det noe bra stakkars. Kanskje de kan oppgradere boforholdene deres litt med disse pengene. Risikerer jo at eieren putter dem rett i lomma da, han er litt sleip, men det får bare være :) da får han seg en fin ferie og kan kose seg litt.

Jeg skal ikke på ferie så tar 20 000 selv. Holder lenge. 

...og der ble dette en enda større tulletråd:fart2:

Hvilken bedrift i dagens samfunn gir bort 60 000kr for å være snill - hahaha 

Anonymkode: 199f7...a65

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...