AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hei. Jeg er bedt i en bursdag, og de jeg gikk i klasse med skal komme. Selvfølgelig har jeg lyst til å komme, men jeg blir så usikker rundt de jeg gikk i klasse med. Det er som om jeg skifter personlighet, jeg kan gå fra selvsikker og glad til tafatt og nervøs. De har aldri mobbet meg, men jeg hørte aldri til i klassen. Jeg jobbet og jobbet, mens de snakket og tullet. Har hørt at om du er nerden i en klasse, vil du alltid være en nerd for klassen. Skal jeg dra, eller bør jeg lytte til følelsene mine? Magen min knyter seg og hjertet banker hardt. Anonymkode: 2e19e...644
Ananas. Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Du sier jo at du har LYST, om det faktisk stemmer, så ville jeg dratt. På festen er det jo ikke noe å jobbe med, og du kan vise deg fra en annen side. Det er mulig de tenker på deg som nerd, men det er ingenting i veien med å være det, og det er også sånn at de aller fleste er klar over at selv nerder har et annet liv utenfor skole og jobb. Fokuser på hva du VIL fremfor hva du er redd for, og da valget ut fra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå