Gå til innhold

Katt som går rundt og mjauer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en katt i nabolaget, som bare går rundt og mjauer og bærer seg.. Den har vært her over ett år, og den går ALLTID rundt og mjauer. Det ser også ut som den halter litt, eller den går litt stivt. Kan det være at den mjauer fordi den har vondt? Jeg tror ikke den er hjemløs, da den ikke ser unormalt tynn ut. Det er en hannkatt, så det kan ikke være løpetid.. Den er sky og bryr seg ikke om andre katter. Burde jeg gjøre noe, eller er det noen katter som bare er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt kjauer omtrent ikke i det hele tatt, og jeg forstår ikke hvorfor. Dessverre har jeg ikke noe konkret svar til deg heller, men når de mjauer så kan det jo være flere ting. Blir du noe klokere av det jeg legger ved denne kommentaren tro? ;) 

20150530_102025.jpg

Skrevet

Takk for info :) Det er definitivt mest trykk på A-en :fnise: 

Jeg fikk sett litt nærmere på den nå.. Og den så egentlig litt shabby ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det egentlig som eier denne katten da ?

Anonymkode: 810ba...54f

Skrevet

Det er det jeg ikke vet.. Så jeg er usikker på om den er hjemløs eller har en (dårlig) eier.. Eller om katten bare "er sånn"

Skrevet
2 timer siden, Nakata skrev:

Det er det jeg ikke vet.. Så jeg er usikker på om den er hjemløs eller har en (dårlig) eier.. Eller om katten bare "er sånn"

Kan du ikke etterlyse eier? Ta bilde? Om ingen eier den så ring dyrebeskyttelsen.

Skrevet

Hannkatter kan også rope etter hunnkatter hvis de er begge ukastrert. Kan jo være at det er en ukastrert hunnkatt i nabolaget som han lukter.

Jeg ville sett litt nærmere på katten for å se om han er kastrert, det er jo lett... :fnise: Ville også undersøkt litt mer og evt kontaktet dyrebeskyttelsen eller lignende hvis katten ser shabby ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...