AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Holder på å se på hotell da jeg skal reise alene til Hellas i sommer. Ser at dobbelrom er ca. samme pris som enkeltrom de fleste steder. Kan jeg da bestille et dobbeltrom til et par kroner mer for å få litt mer plass selvom jeg skal bo alene? Anonymkode: bdd4c...d88
ajarRun Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 De kaster deg ikke ut for at du ikke er to. Men ofte er enkel og dobbeltrom det samme rommet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Dobbeltrom alen innebærer at du må betale ekstra/tomsengtillegg. Anonymkode: f798c...c08
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Ja, selvsagt kan du det. Jeg har gjort det mange ganger og har aldri hørt om noe "tomsengtillegg", hva nå det måtte være. Sist jeg var til Spania var det omvendt, jeg hadde bestilt enkeltrom men fikk oppgradering til dobbeltrom uten å spørre. Anonymkode: 84b04...1fd
makkapakka Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 du får som regel dobbeltrom når du reiser alene, men du må betale enkeltromstillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå