AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 Hva er tittelen på boka som har bilde av en løkke av tau på "coveret"? Anonymkode: d929f...f89
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, Makkverket skrev: Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna? Hmm neei tror det skal være en ganske ny bok, med en stor løkke frempå bare, om ikke jeg bare blander og husker feil! Husker jeg leste bakpå boka også virka den spennende, men så kjøpte jeg den ikke. Nå angrer jeg hehe Anonymkode: d929f...f89
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Det er jo flere det. Vet du noe om handlingen? Anonymkode: d56e0...8cd
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm neei tror det skal være en ganske ny bok, med en stor løkke frempå bare, om ikke jeg bare blander og husker feil! Husker jeg leste bakpå boka også virka den spennende, men så kjøpte jeg den ikke. Nå angrer jeg hehe Anonymkode: d929f...f89 Hmmm, er dét den eneste informasjonen du har? Sikker på at det var løkke, og ikke bare et tau?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6 Skrevet 9. juni 2016 Jeg fant!!! Var "Det er slutt" av Sissel Gran Var visst ikke en løkke, men bare en taubit hehe Takk uansett! Noen som har lest den forresten? Anonymkode: d929f...f89
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. juni 2016 #7 Skrevet 9. juni 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er tittelen på boka som har bilde av en løkke av tau på "coveret"? Anonymkode: d929f...f89 Edit: Du fant den først ja Endret 9. juni 2016 av TheGirlWhoWaited 1
Makkverket Skrevet 9. juni 2016 #8 Skrevet 9. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm neei tror det skal være en ganske ny bok, med en stor løkke frempå bare, om ikke jeg bare blander og husker feil! Husker jeg leste bakpå boka også virka den spennende, men så kjøpte jeg den ikke. Nå angrer jeg hehe Anonymkode: d929f...f89 Flott at du fant den! 1
Gjest frk_hardusett Skrevet 9. juni 2016 #9 Skrevet 9. juni 2016 Den har jeg lest! Kjempe god bok, med som virkelig har fått meg til å reflektere over mitt forhold og våre reaksjonsmønster. Jeg opplever Sissel Gran som en utrolig dyktig terapeut, og anbefaler også podcasten hennes "kjærlighetslabben" 😀
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #10 Skrevet 9. juni 2016 1 minutt siden, frk_hardusett skrev: Den har jeg lest! Kjempe god bok, med som virkelig har fått meg til å reflektere over mitt forhold og våre reaksjonsmønster. Jeg opplever Sissel Gran som en utrolig dyktig terapeut, og anbefaler også podcasten hennes "kjærlighetslabben" 😀 Så bra å høre, tror jeg må kjøpe den :D Anonymkode: d929f...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå