Gå til innhold

Ingenting virker gøy

Krakk

Anbefalte innlegg

Jeg vil egentlig bare legge meg, men er ikke trøtt nok. Jeg føler jeg burde finne meg en hobby eller noe, så jeg har noe å gjøre på. Men ingenting frister. Jeg vil bare være sosial med folk, og alt annet virker ganske kjedelig. Hvorfor er jeg blitt så kjip.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til hobby er matlaging. 

Man har som oftest en del utstyr allerede. Gjerne et eget rom,kjøkkenet. Man kan selv velge nivå og vanskelighetsgrad. Det er jo en hobby de rundt deg vil sette pris på. 

"Hei du, jeg lagde nettopp en kake, gidder du komme å hjelpe meg spise den opp? " Hvem sier vel nei til slikt? 

Flott opplegg for en date er det også. Andre møte med kona mi, var kakebaking på kjøkkenet mitt. 

Bare et forslag... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stan skrev:

Tips til hobby er matlaging. 

Man har som oftest en del utstyr allerede. Gjerne et eget rom,kjøkkenet. Man kan selv velge nivå og vanskelighetsgrad. Det er jo en hobby de rundt deg vil sette pris på. 

"Hei du, jeg lagde nettopp en kake, gidder du komme å hjelpe meg spise den opp? " Hvem sier vel nei til slikt? 

Flott opplegg for en date er det også. Andre møte med kona mi, var kakebaking på kjøkkenet mitt. 

Bare et forslag... 

Haha ja, takk, et godt forslag.

Jeg er dessverre ikke så glad i å bake osv. Jeg er veldig glad i å spise maten som er lagd da ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du trening?`Det gir energi og kan være sosialt. Meld deg på karatekurs, eller dans f. eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krakk skrev:

Haha ja, takk, et godt forslag.

Jeg er dessverre ikke så glad i å bake osv. Jeg er veldig glad i å spise maten som er lagd da ^^ 

Trenger ikke bake.

Kan lage hva som helst. Hamburgere eller brød, eller noe annet du liker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg ts, og jeg vurderer å ta kurs i fallskjermhopping så snart jeg kan. Det blir noe jeg kan se fram til på kjedelige dager.

Anonymkode: 2c01c...ef3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Frivillighetssentralen kunne kanskje være et alternativ for deg? Du treffer mennesker, er sosial, men kan også velge å takke nei til oppdrag de dagene du bare vil være for deg selv, eller sammen med venner.

Hvem har sagt at man MÅ ha en hobby? Kanskje strikking og sying ikke passer for deg? Og kanskje du ikke helt har den store lidenskapen for å lage noe med hendene dine, men liker å bidra ved å gi av din tid? Det er jo greit, det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...