Gå til innhold

Har enda ikke mottatt det jeg bestilte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg bestilte noen klær fra nettbutikken Zara den 31.mai. Nå 10 dager senere har jeg enda ikke mottatt pakken. Noen som vet noe om dette? Er det normalt med så lang ventetid? Når jeg sporer den opp står det at den er i Oslo, og det har den vært i flere dager nå. Antar at klærne blir sendt fra Spania, men forstår ikke hvorfor det ikke blir videresendt fra Oslo og hit.. Ringe kundeservice for 2 dager siden og de ga beskjed om at den skulle være fremme igår. Noe den ikke er. 

Anonymkode: 983b3...465

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt kontakt med posten og spurt dem? Det har jeg gjort noen ganger, og da har de gjerne rotet bort pakken. Ellers kan det hende at de har utsending til der du bor på faste dager, og at en slik dag ikke har vært enda? 

Anonymkode: 41190...98d

Skrevet

Pakker fra utlandet som kommer postveien til Norge kommer som regel i container.

Containere(e) med varer som skal tollbehandles før de sendes til mottager i Norge kan i enkelte tilfeller stå noen dager før containeren blir åpnet og pakkene behandlet og sendt ut.

Eneste grunne til at jeg vet det er at jeg selv etterlyste en pakke hos posten da den 3 sammenhengende dager ble påstått å være "i Oslo".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du ikke om du har mottatt det du har bestilt? Burde kanskje ta deg en tur til legen, lete etter pakken/klærne eller vente på posten.

Anonymkode: 2023f...caa

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke om du har mottatt det du har bestilt? Burde kanskje ta deg en tur til legen, lete etter pakken/klærne eller vente på posten.

Anonymkode: 2023f...caa

Ville heller ringt til posten jeg.

Tror ikke legen er den beste til å få fortgang på en pakke med klær fra Zara.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil spurt posten. Har opplevd det selv en gang, og da var det postkontoret som hadde glemt å scanne pakken, dermed fikk jeg ikke noe hentemelding.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zara er generelt dårlig til å overholde leveringstid.. Har bestil der i fra mange ganger og ikke en gang har det kommet tidsnok..

Anonymkode: d8249...2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...